Hvad har jeg fundet i jorden???

Er i gang med at lægge kanttråden til min nye robotplæneklipper da pløkkerne støder på
 noget hårdt under jorden, en plan flade. graver et hul og ser der ligger hvad der ligner er
Fliser 20 cm under jorden(10 cm der hvor grunden er lavest) Hvorfor gør der det, det er
et område på ca. 80x200 cm.

Og nu må i ikke sige at det er sådan noget man lagde oven på olietanke i gamle dage(1965)
da jeg ved der muligvis ligger en gammel(tømt og forseglet naturligvis) olietank på grunden.

jeg har sat nogen pinde på billet så i kan se et omsnit.










13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg nu kun dem der har lagt fliserne engang ved. Måske også vedkommende der har dækket dem til. Tror ikke de ligger over en sløjfet underjordisk olietank, men arealet kunne godt passe med der engang har stået en overjordisk ditto på pladsen. 

Du må kigge under og se hvad der (fore) findes.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der kender jeg godt , det er fliser som er blevet overgroet af græs og dermed blevet glemt............

   elektriker fra jævnstrømmens tid
Næ, flisen dækker nok over en hemmelig trappe ned til en utrolig lækker vinkælder med Tønder og flasker og blafrende stearinlys.

 

Nu skrev jeg fliser, det kunne lige så godt være beton/cement, fatter bare stadig ikke hvad det laver dernede.
Skrevet af Pizzabager på 25 jul 2014 18:05
Nu skrev jeg fliser, det kunne lige så godt være beton/cement, fatter bare stadig ikke hvad det laver dernede.


Jamen så er det sgu konen han har dækket.   



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
låget til en gammel septiktank
Skrevet af jetdirect på 25 jul 2014 19:25
låget til en gammel septiktank
Huset er født med kloak til både spilde og regnvand så det kan jeg ikke se nogen grund til.

der fandtes vel ikke olietanke i cement vel, sikkert et dumt spørgsmål.....

Det kunne være bunden af en trappe o p til den ret porøse terrasse du har. Måske den tidl ejer har haft en nedgang til haven

 

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis