MTD Havetraktor (kabel blevet slapt?)

Hej.

Vil høre om kablet til knivene kan blive slapt?

Synes det er ligesom om at remmen ikke er særlig stram. Men hvis jeg trækker lidt i kablet (nedenunder traktoren) så strammer jeg remmen op.
Men kan sådan en wire godt blive slap?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af the_partyman på 22 jul 2014 21:39
Hej.

Vil høre om kablet til knivene kan blive slapt?

Synes det er ligesom om at remmen ikke er særlig stram. Men hvis jeg trækker lidt i kablet (nedenunder traktoren) så strammer jeg remmen op.
Men kan sådan en wire godt blive slap?

Det kan den sagtens hvis viren er ved at ruste over et sted. Alternativt kunne strammeren til kablet også være rystet løs. Eller måske er remmen ved og være færdig ???

Så er der lidt og tage af. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er igen strammer på kablet

http://www.haveparkdele.dk/shop/mtd-tilkoblingskabel-4712p.html

Nej ok, hvis ellers kablet er ok, herunder også fjederen, er det nok din rem der er blevet længere. Eventuelt har du fået bukket nogle beslag på trækanordningen.

Så lang tid remmen ikke fedter sker der ikke noget. Skrider den skal du ud og have den "lysskye" frem i lyset.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis