renovering af carport...

Hej med jer. 
Jeg er godt i gang med få renoveret min carport. Det er lagt nyt tag på med tagpap. Det er med fladt tag. Carporten er dækket ind med mur på den ene langside og den inderste kortside. En lang rem på den anden langside som spærene er sat fast med spær-sko. Hele carporten måler 6x4 meter.

Skal nu gå i gang med at sætte hvide profilbrædder op i længderetningen direkte på spærrene, da jeg synes det ser bedst ud. og at jeg får mest mulig ud af højden i carporten.

Mit spørgsmål er så: 
Skal det isolering ovenpå brædderne? Umiddelbart tænker jeg nej, da det ikke er noget som skal opvarmes. Men blev lidt i tvivl....
Og mit andet spørgsmål er; hvordan får jeg en god ventilation i loftet mellem spærrene? Er det nok med 1 cm afstand op til remmen og muren på den anden side?

Mvh Pål.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øh isolere det giver da vist sig selv isolering har jo kun det ene formål at holde på varmen og når du nu ikke har væg på de 2 sider så er det jo unægtelig umuligt at holde på varmen........ Så NEJ ingen isolering det er spild af penge med mindre at du på et senere tidspunkt vil lukke den helt af og opsætte en varmekilde.
Med hensyn til udluftning, tjah du kan jo sætte en lille rund rist i hver side så burde det være nok.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis