Opsætning af væg i leje-lejlighed?

Står i den situation, at damen her hjemme mener at en kommode og et garderobeskab bare ikke er nok opbevaring til tøj, jakker, sko, halstørklæder og hvad hun nu ellers blaprer løs om af påklædningsgenstande ;-)
Kiggede så på IKEA PAX løsningen, ved at sætte at klædeskab på hele bagenden af vores soveværelse, men her røg vi op i en pris på 8000 kr. uden interior, og det er så her jeg er den nærige i hjemmet, og lukkede IKEA's hjemmeside ned igen.

Nu har jeg så målt soveværelset op, og vi er blevet enige om at bygge en lille form for walk-in closet som er delt i 2, så vi har hver vores afdeling (Ja for det kommer til at holde).
Der er plads til dette, så det er ikke noget problem.

Men, er handy, og har da lavet en del før, og har ingen problemer med at prøve noget nyt, dog har jeg aldrig i mit liv sat en væg op, og har intet begreb om dette desværre, så tænkte jeg ville søge råd inden?

Væggen skal som sagt kunne pilles ned igen da det kun er en lejet lejlighed, dog skal vi bo her i mange år endnu, så har ingen problemer med at bruge lidt penge og tid på dette.

Jeg regnede selv med, at det måske var noget med nogle lægter og noget gips?
Men ved ikke om dette er det mest optimale?

Væggen skal kunne holde en hylde på ydersiden, og nogle hylder og bøjlestænger på indersiden, den må gerne være rimeligt tynd, selv væggen, da jeg går ind for at udnytte så meget plads som muligt :-)

Men som sagt, så tager jeg i mod alle råd med åbent sind, da jeg er lidt på bar bund her :-)

Mvh. Sebastian Dyberg

Mvh. Sebastian Dyberg
Står i den situation, at damen her hjemme mener at... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det er en 8 år gammel tråd !!!!    tjek datoen før du skriver

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

så start en ny tråd , hvor du beskriver hvad du vil ha hjælp til , så er der sikkert nogle der vil gi et godt råd

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis