Multiværktøj

Hej

Jeg skal have indvisteret i et stykke multiværktøj. Nogen der har gode/dårlige erfaringer?

Har bla. kigget på disse 2:

http://eshop.silvan.dk/vare/bosch-multivaerktoej-11

http://www.10-4.dk/varer/Elvaerktoj/Fein/Fein-maskiner/Fein-multimaster-250W-1603263?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Begge koster 1200 kr.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville helt klart vælge Bosch, det er godt værktøj. Og ser man på antallet af tilbehør, føre Bosch.
Jeg ville uden tvivl vælge fein multimaster. Det er topkvalitet og arbejder hurtigere end bosch'en, fordi den bevæger klinger længere til side.
Boschén er et kobby produkt, og Feinén er et håndværker produkt.
Der kan bruges bosch klinger på fein maskine, ved brug af adapter.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Helt sikkert multimarster, betydelig bedre en den fra Bosch.

Fein er jo dem som har opfundet koncepter, for mange år siden, så de har årelang erfaring, og laver toppen at poppen, her er ingen andre fabrikater på højde. 
Det må blive en Fein :-) Der var bare så meget tilbehør til den anden
Jeg glemte helt at byde dig velkommen her på LDS.

Det kan da godt være jeg bare er forført af den Bosch, den har virkelig gjort nogle ting væsentligt lettere.
Jeg er dog mest til Bosch og har maskiner i den grønne serie der har holdt i over 30 år.
Annonce
Tak for det :-) Det er da et fantastisk forum det her. Kan man ikke redigere i sine indlæg? Min gamle dansk lærer ville ikke være imponeret over min stavning i mit første indlæg ;-)
Skrevet af tdtd på 21 jul 2014 07:51
Tak for det :-) Det er da et fantastisk forum det her. Kan man ikke redigere i sine indlæg? Min gamle dansk lærer ville ikke være imponeret over min stavning i mit første indlæg ;-)

Jo det kan du godt, du skal når du vil svare på et indlæg klikke på svar knappen under indlægget ( nede i venstre hjørne ) Vil du redigere det du har skrevet, kan du redigere i 15 minutter efter du har sendt ved at klikke på rediger oppe i højre hjørne af skrive feltet !
Du kan også indsætte billeder du har liggende på din egen pc. Under skrive feltet ligger der to bjælker, den ene  ( øverste ) er til at vedhæfte billeder. Via den går du ind på din egen pc og henter billedet, du skal så klikke igen på indsæt billede ( det lille ikon ) når du har hentet filen / billedet.
Så fik Fein maskinen sin plads i værkstedet :-) Så er det bare lige med at finde det tilbehør som ikke kan undværes..
Det er en fantastisk trekantsliber, fordi den kan køre helt ind til en kant, det har jeg ikke mødt andre, som kunne, ikke engang min Festool, som slår sig selv væk, hvis den kommer tæt på.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis