Gearkasse eller kobling

Hej herinde

Jeg har en Wagon, og er i tvivl om det er gear eller kobling.... Det startede med at den sagde sådan en lyd når jeg kører i anden gear, lidt ala fløjte,som er blevet høje og høje , så ingen tvivl om her kommer jeg... lyde, og nu i 3 gear... når man tager koblingen stopper lyderne.... og nu vil den ikke i 2 gear, og når man bakker så hopper den sådan lidt.... Ved ikke lige hvordan jeg skal forklarer det bedre... den har også hoppet ud af gear et par gange og lige som selv taget koblingen, altså kunne hører det som om ... nogen som kan hjælpe mig ? mvh Tina
Hej herinde Jeg har en Wagon, og er i tvivl om... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Tina72 på 18 jul 2014 20:33
Ja du du har nok ret.... :-)

   Ja, desværre for dig.   

Men vil også tilføje at lidt ældre biler er købers marked, også selv om de er i vældig god stand.    Oversat betyder det der er overskud af gode billige biler.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ved godt økonomen kan være stram hos enlige mødre. Jeg har siddet med næsen klistret til skærmen i lang tid for at finde en fin bil til min kone. Jeg syntes altså man skulle lidt over 30.000 kr. for at finde noget der så noget lunde ud, både med årgang og med km. og ikke mindst rust. Jeg gav 34.000 kr. privat for en bil fra 2004 med 100.000 km. Skoda Fabia. Den billigste kan ofte blive den dyreste, især hvis man ikke kan lave tingene selv. Vi har sådan en forhandler her i Roskilde, alle biler koster under 10.000 kr. og er nysynet. Jeg forstår ikke det kan løbe rundt. Disse små mini biler, er finansieringen ikke så billig på dem så alle næsten kan være med. Ved godt det er mange år, men så har man dog ingen uforudsete udgifter imens garantien løber. Seat giver vist 4 år. på deres MII.

MVH - og fortsat god jagt.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ja heller gi lidt mere for en lidt bedre bil og så holder den lidt længer. Jeg har ellers en fin passat st til salg fra 1991 og den er passet og plejet men folk kan ikke fåstå at min er lidt dyre end nogle af samme mærke der ser og køre dåliger end min.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis