Opdatering i nat

Hej alle,

Jeg går i gang med en opdatering af det bagvedliggende system lige om lidt. Der er primært tale om forbedringer i "maskinrummet", så dvs. ikke noget I kommer til at mærke umiddelbart.

Men da der er tale om en større omgang (går fra Dotnetnuke version 6 til 7), kan det give nogle følgevirkninger - læs: fejl

Jeg har testet opdateringen grundigt i et testmiljø, meeeeen erfaringen siger at der alligevel kan opstå problemer.

Så hvis I ser noget der ser forkert ud, så sig lige til.

Takker!

Mvh. AllanE
65 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Opdateringen er lagt på og ser ud til at virke.

Sig endelig til, hvis I rammer en fejl eller noget der ser spøjst ud.

Mvh. AllanE
Hej Erik

Har du prøvet dét med billederne EFTER kl. 16 i dag? Jeg løste nemlig et problem der gjorde at man ikke kunne lave linjeskift, indsætte smileys og billeder i Internet Explorer.

Oplever du stadig problemet? Hvis ja, hvilken browser og version bruger du?

Mvh. AllanE
Ok, jeg kan se at jeg har samme problem igen i Internet Explorer 11.

Jeg troooor, at jeg har rettet det nu. Jeg har sat en stump kode ind, der tvinger Internet Explorer til at opføre sig som var det en version 10. Det giver godt nok nogle andre udfordringer, men vi må leve med det indtil videre. Imens leder jeg efter en mere permanent løsning.

En anden irriterende ting lige nu er, at linjen i editoren fortsætter MEGET langt ud til højre. Dvs. at man skriver på én lang linje, hvilket gør det lidt svært at overskue, mens man skriver.

Virker det hos dig Erik?


Mvh. AllanE
Hvis I oplever problemer herinde den næste tid, så kan I skrive her eller bruge den nye "Feedback"-knap ude i højre side. Dér har man mulighed for at vedhæfte et screenshot af dén LDS-side man står på. Det gør det nemt for mig, at fejlfinde på dén måde.

Mvh. AllanE
Annonce
Det er også een lang linie her.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Men du kan godt indsætte billeder og smileys? Og lave linjeskift med ENTER-tasten uden at den melder fejl?

Mvh. AllanE
Nu kan jeg indsætte billeder.
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
I Chrome virker den udvide editor ikke (altså den fra "+ Tilføj svar").

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
"+ Tilføj svar" virker ikke umiddelbart her på Chrome

Men det ser ud som om "hurtig svar" virker på normal vis, men der er ikke mulighed for "Full editor"

Dvs, man kan ikke tilføje billeder i svar!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 55 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis