Jording Af benzintank

Jeg er gang med at installere min renoveret benzintank i en gammel speedbåd. Den var forbundet til bådens minus, på niveaumålerens dæksel. Samtidig går der et stykke flad flettet wire op langs det lille stykke slange til påfyldning. Det bliver selvfølgelig også monteret igen. Jeg har dog ikke haft held til at få niveau måleren til at virke igen, jeg tror forbindelsen i den variable modstand er for dårlig? Er der nogle der har kommentarer til om det er den korrekte måde at monterer en benzintank af stål i en båd? Vh mikkel<img src="/Portals/0/activeforums_Attach/341_image.jpg" border="0" class="afimg" /><img src="/Portals/0/activeforums_Attach/342_image.jpg" border="0" class="afimg" />
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis