Microsoft Word

Når jeg vil tage et print af et dokument i min Microsoft Word bliver jeg hver gang mødt af et skilt, der siger "Margenerne i sektion 1 er uden for printerens udskriftsområde. Vil du fortsætte? Jeg klikker på ja, hvorefter udskrivningen gennemføres med et perfekt resultat.

Kan nogen fortælle mig. hvordan jeg en gang for alle kan fjerne det irriterende og overflødige skilt?

Neslein




Neslein
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Neslein på 14 jul 2014 17:58

Når jeg vil tage et print af et dokument i min Microsoft Word bliver jeg hver gang mødt af et skilt, der siger "Margenerne i sektion 1 er uden for printerens udskriftsområde. Vil du fortsætte? Jeg klikker på ja, hvorefter udskrivningen gennemføres med et perfekt resultat.

Kan nogen fortælle mig. hvordan jeg en gang for alle kan fjerne det irriterende og overflødige skilt?

Neslein

Det problem kender jeg godt og skyldes, at din dokument har mindre margener end printeren forventer. Løsningen er at øge dine margener i dokumentet, indtil du er inden for printerens forventede margener.

Nu ved jeg ikke, om du har ændret margener i dit standart skabelon, men ellers kan du ændre opsætningen, så det bliver standart.




fase
Det sker typisk hvis du har fået opsat word til letter format, mens printeren står til A4. de skal være ens og her i DK er det A4 der er standard
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis