For lav hastighed på internettet.

I forbindelse med lidt ændringer af bredbånds- og telefoni abonnementer har min udbyder lavet en klummerstreg. Min hastighed er sat ned til 0,28 Mbit. Det havde været imponerende for 15 år siden, men hold op, hvor er det sløvt efter dagens standard.
Fejlen blev konstateret fredag aften og efter et opkald til supporten blev fejlen også lokaliseret. Problemet er, at de der kan rette fejlen holder weekend, så det er weekend med meget langsom forbindelse til omverdenen.

Så glæder jeg mig over at have TV via antenne og sider som LDS, som ikke kræver så meget båndbredde.
Øv, hvor er man blevet små-afhængig af det pokkers internet.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

I forbindelse med lidt ændringer af bredbånds- og... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Chr :  Troede TDC kørte 20/2 som det mindste - det er det jeg har herhjemme - og lavede også lige en speed-test : 13,6 ned og 1,65 op.

Det er en firmaforbindelse - derfor kommer den ikke på min fiber lige nu - så skal jeg selv betale .

Det dækker i øvrigt også fint mit behov.

Og ja, jeg har ikke telefon i sommerhuset så spekulerede i en USB - netforbindelse som din - men dækningen var alt for ringe ude ved vandkantsdanmark som du kalder det .

Nu har de så gravet fiber ned i sommerhusområderne nede hos os og givet os et særdeles fordelagtigt tilbud på tilslutning og abonnement - et specielt sommerhusabbonnement - det var " et tilbud jeg ikke kunne sige nej til "

Så nu kører det i mit vandkantsdanmark

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hold da op i er sløve.. Her i Linderum, en lille bitte flække oppe ved sindal.. Altså direkte i den rådne banan..
Har de lagt fiber ind.. Jeg kører pt med 100/100.. Det betyder st jeg kan streamer på både fjernsyn, tablet, mobil og computeren i ren HD. Uden nogen form fornforsinkelse :-D

Jeg tror måske vi lagde i vejen dengang de skulle til Frederikshavn med det :-)
Tjah - det kunne jeg nu sagtens få både i sommerhuset og herhjemme - men jeg vil ikke betale de uhyrlige summer for det - når jeg sagtens klarer mig endog meget fin med 20 - det kan der også streames med.

http://www.internetportalen.dk/internet-hastigheder.html

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Det er helt vildt! Derhjemme har vi 60 Mbit, men hos svigermekanikkens sommerhus har de kun 5. Gaaab, det er langsomt,
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis