Beklæde indvendigt i carport

Hej alle

Så står carport og indkørsel for tur.
Jeg har en carport der er godt 7m lang og der bliver cirka 2m op til det øverste bjælke, når der er kommet mere jord og rald på, jeg vil gerne have beklædt den ene side med noget træ af en art en klink beklædning eller profilbræder.

Har tjekket lidt ud ang "skeletvæggen bagved" og der jo lidt forskel om det er klink eller det andet

Hvad ville i vælge? Med profil krydsfinneren vil jeg klart få mindst spild, og jeg tror også det ville kunne se pænt ud når det blev malet sort. Prisen er stort set det samme hvis jeg ikke har ret meget spild på klinkbeklædningen. Skal jeg lave vindspærre eller? Den side ud mod træerne bliver ikke beklædt.

Hilsen
 Mark
Hej alle Så står carport og indkørsel for tur.... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak. Endnu et spørgsmål, ville det være unødvendigt med grunder? I så fald vand eller olie

Tusind tak for hjælpen

Hilsen
 Mark
Hovsa, havde fuldstændigt overset dit spørgsmål, sorrry
Nej til spærene havde jeg ikke gidet at bøvle med grunder, ikke når det er træbeskyttelse du giver dem.
Til gengæld bør du give klinkbeklædningen grundingsolie inden du behandler det, selvom du køber det trykimprægneret.

Mvh
Martin

www.malermester-hansen.dk
Det er iorden. Jeg gav igår, de to yderste spær grunder og hele konstruktionen rundt, stopler og remme, så må det være godt. Så venter vi jo bare på bedre vejr nu.

Ja klink'en får hele turen også Jeg siger igen, tusind tak for hjælpen, og ligger lige et billede op når jeg engang bliver færdig

Hilsen
 Mark
Perfekt
God arbejdslyst med det - og fortsat go' sommer.


www.malermester-hansen.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også