Sundhedsforsikring

Hej LDS.

Jeg er for nylig blevet endnu en brik i det offentliges sundhedssystem. 
Et sted hvor jeg til sidst ikke følte mig behandlet som et menneske. 
Historien er lang og vil jeg ikke belemre jer med, men kan fortælle så meget at region syddanmark er igang med og behandle min klage sag.

Men skulle opereres, operationen endte så op med og foregå på et privat sygehus efter en del kamp fra min side, det blev jeg idag. Fantastisk service, enkel operation, tog 15 min hvor det offentlige havde varslet om 2-4 timers operation, perfekt resultat, desværre havde jeg dog fra det offentlige fået og vide jeg skulle faste 6 timer inden operationen, så fik det meget dårligt under operationen grundet blodmangel og derved mangel på sukker i blodet da operationen var om formiddagen og mit sidste måltid derfor havde været om aftenen. Da jeg kun skulle lokalbedøves kunne lægen ikke se nogen form for fornuft i hvorfor jeg skulle have fastet. 

Men nu til mit spørgsmål, i sagen er der selvfølgelig en del flere ting end dem jeg har skrevet i teksten over her, og desværre har jeg en del familie medlemmer og bekendte der har været ude for noget lign. hvilket har fået mig overbevist om jeg i så høj grad jeg kan vil undgå det offentlige, føler mig ikke længere i gode hænder der. 
Dette kan jeg gøre med en sundhedsforsikring.
Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres erfaring om dette, kan finde 9 udbydere. deres tilbud er meget forskellige men hvad har i gode erfaringer med Det vigtigste er man i høj grad bliver sendt til det private hvilket jeg vægter højt og så har prisen self også en afgørende faktor. 
Og jeg har ringet og fået tilbud fra forskellige udbydere, ønsker blot og høre jeres erfaringer både gode som dårlige.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en sundhedsforsikring igennem mit arbejde hos If. Min kone er også medforsikrede der og det giver jeg omkring 2600 kr. For årligt.

Jeg har benyttet min sundhedsforsikring flere gange og har rigtig gode erfaringer med den. Sidste år, sendte min egen læge mig videre til en CT scanning, hvor Køge Sygehus, som jeg blev henvist til, havde 7 ugers ventetid. Jeg ringede derfor til If og efter aftale med dem, kunne jeg bestille en tid på Hamlet. Ventetid: 3 dage! Og de 6000kr scanningen kostede betalte If uden problemer.

Jeg har også flere gange benyttet mig af fysioterapi og været ved privat hudlæge (Hamlet). De penge til den forsikring er virkeligt givet godt ud!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej Wezio

Har selv en falck healtcare igennem arbejdet, men den dækker desværre kun hurtig diagnose, men brugte den for nogle måneder siden også til en ct scanning af min arm der viste sig og have bruskskader og tennisalbue kombineret. Så fik 2 mdr gratis fyseoterapi, der kom jeg på privat hospital i odense, det offentlige havde 8 mdr. ventetid til scanning, det private kom jeg ind på 2 dage efter.
Men søger nu en forsikring der også dækker operationen og ikke kun diagnosen af problemet.
De 2600 lyder ikke dyrt hvis det er for jer begge. Måske jeg lige skulle prøve og tage en snak med If.
Har snakket med tryg som virker til og have nogle fantastiske tilbud, og en del i deres produkt blandt andet behandling over hele verden så er jeg ude og rejse er jeg stadig sikret hurtig behandling, og skulle jeg efterfølgende blive behandlet så jeg har brug for hjemmehjælp, sygeplejerske eller lign kort tid efter derhjemme dækker det også dette. Ligeledes dækker det spykolog hvis man her brug for det i forbindelse til en behandling, prisen ialt er 1900 om året. Desværre kan jeg bare komme ud for de kan sende mig til det offentlige hvis de har den korteste ventetid, men sker nok ikke. Så burde jeg vel ikke bekymre mig om.

Men vil meget gerne høre andre feedback fra andre der har sundhedsforsikring.
Desværre er if ude af billedet da de kun tegner sundhedsforsikringer til virksomheder og ikke til privat personer.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis