Asko RF2583NFS køleskab larmer? Hjælp

Jeg har et Asko RF2583NFS køleskab som driller. Det larmer helt vildt og kompressorerne kører hele tiden. Det siger bla. en lyd som en motorcykel på afstand. Jeg har vedhæftet en video hvor man kan hører det.

Kan i fortælle mig hvad pokker det EVT. kan være galt?

Har lagt en video på youtube af lyden.

http://youtu.be/PBBQVbNbjDQ

Håber nogle kan hjælpe da det driver os til vanvid da vore soveværelse ligger tæt op af køkkenet.
Jeg har et Asko RF2583NFS køleskab som driller.... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Altså ud fra hvad jeg kan læse mig til i min manual står der at det tal viser den akutelle temperatur i køleskabe. Det er ihvertfald sådan jeg forstår det. Så hvis jeg vælger 7 så er det ikke niveau 7 men 7 grader. :-)

MEN jeg har faktisk nyt i sagen. Jeg har fundet ud af at den irriterende lyd kommer inde fra bagside af FRYSEREN. Det lyder lidt som om når jeg stikker hovedet IND i fryseren at det er en blæser der ikke kører korrekt eller ligende. Lidt som om naboen ligger og borer i væggen lyd.

Jeg kunne se man kunne pille bagbeklædningen af på indersiden af fryseren og det forsøgte jeg. Men jeg kunne dog ikke få det hel af og ture ikke bare hive til.. (Fik faktisk knækket en lille plast dims af ups).

Om ikke andet så vil jeg da prøve og sætte køleskabet på 1 når jeg kommer hjem og se om det virker :-)
Jeg har det samme skab, som er stoppet med at køle i køleskabsdelen. Resten fingerer, og skabet er i perfekt stand. ENHVER med samme skab kan få mit skab til reservedele - også hvis du bare mangler nye glashylder uden ridser. Bare skriv hvis interesseret.

DIY er Godt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis