Nyt om Ask-Alex og Lav-Det-Selv

Kort tid efter vi var startet gik Ask-Alex i luften med fynd og klem, og de sagde der kun var plads til een side på nettet i Danmark.
Vi var oprigtigt nervøse for at hele vores arbejde skulle være spildt, men åndede lettet op, da de selv producerede de fleste indlæg, og brevkassen ikke blev besvaret med det samme.
Så mens de har brugt 12 mill. kroner på 3 år, har vi brugt udgiften til webhotel og intet andet, og bliver større og større for hver dag uden de store armbevægelser.

Men vi havde gerne set at Ask-Alex var fortsat, for det generede ikke os, og det var rart for brugerne at have et alternativ, så herfra skal der ikke lyde noget hurraråb.

ThomasB knokler i øjeblikket på et nyt og mere spændende forum i samråd med mig, så inden længe kan I glæde jer til en tiltrængt opdatering af hele LDS-siden, med afstemninger, mulighed for billeder og billedserier, men herom senere når vi kan fastsætte datoen.
- Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja med den dato ved man jo ikke helt hvad der er reelt og hvad der ikke er !!

Så jeg har kigget på ask... og den er da oppe endnu..

Om der skal laves et nyt og spændende layout på denne side !! Tja det er vel næsten blevet sidens image at det er meget enkelt og uden en masse popup og lignende kedeligt..

Her er jo det der er nødvendigt og ikke meget mere. Måske ville det være rart at nemt kunne lægge billeder direkte ind i de enkelte indlæg.
Men ellers !!

Fuld fart frem.....

Venligst Njord smile en "gammel" bruger smile

MVH Njord
Jeg deler Njord's holdning.
Billeder ville være en god ting - ellere ingen særlige ønsker.

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis