konkurrence

Hej til Allan.
Jeg synes at den kasse hvor man skal tilmedde sig til kunkurrenc er møg irriterende. Den sidder ind over teksterne med tråde. Og nej tak knappen virker ikke. Først når man er blevet irriteret over den wupti reklame som køre ovenpå  og får den lukket bliver nej tak aktiv. Jeg deltager af princip aldrig i konkurrancer på nettet. Så kunne kassen ikke laves så man slap for at tage stilling til den. På forhånd tak.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kovas!

Boksen var kun aktiv i en halv time, så blev jeg selv så træt af den, at den blev FLÅET ned igen

Mht. konkurrencer på nettet, så har jeg det generelt på samme måde, fordi mange konkurrencer udelukkende har til formål at indsamle emailadresse og telemarketing-tilladelser, som gives til højstbydende. Usmageligt, efter min mening, fordi man ofte ikke skilter tilstrækkeligt med det!

Det er IKKE tilfældet her på LDS!!

Konkurrencer herinde er kun for sjov og kun for jer der allerede er medlemmer/brugere. INGEN brugeroplysninger gives videre til andre. Det eneste præmiesponsoren får, er vinderes navn, email og telefonnr efter lodtrækningen. De får IKKE oplysninger om nogen andre deltagere.

Så at være med er fuldstændig risikofrit

Jeg arrangerer konkurrencerne, når jeg kan finde en præmiesponsor. I dette tilfælde er det to af de firmaer der kører med medlemstilbud til på LDS i denne måned. Og hvad får de ud af det? Det er enkelt nok: De får mere opmærksomhed omkring deres firma og deres LDS-tilbud. Det er bare en alternativ måde at annoncere på, men en måde hvor "fællesskabet", dvs. alle brugere herinde, også får noget ud af det. I bedste LDS-ånd

Mvh. AllanE
Hej Allan.

Tak for dit svar. Jeg har nu heller ikke haft lds mistænkt for at sælge mailadresser videre. Og konkurrencer her på siden er ok for mig. Jeg ønsker mig bare at jeg skal gøre noget aktivt hvis jeg vil være med. Og ikke for at blive fri.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Skrevet af kovas på 08 jul 2014 16:11
Hej Allan.

Tak for dit svar. Jeg har nu heller ikke haft lds mistænkt for at sælge mailadresser videre. Og konkurrencer her på siden er ok for mig. Jeg ønsker mig bare at jeg skal gøre noget aktivt hvis jeg vil være med. Og ikke for at blive fri.
Har det nøjagtig som Kovas, vil selv bestemme (tage stilling) om jeg gider det fis.   

I øvrigt er der vist et gammelt ordsprog, der postulere at det aldrig er intilligente mennesker der vinder, soooo ..............   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis