Hej Kovas!
Boksen var kun aktiv i en halv time, så blev jeg selv så træt af den, at den blev FLÅET ned igen
Mht. konkurrencer på nettet, så har jeg det generelt på samme måde, fordi mange konkurrencer udelukkende har til formål at indsamle emailadresse og telemarketing-tilladelser, som gives til højstbydende. Usmageligt, efter min mening, fordi man ofte ikke skilter tilstrækkeligt med det!
Det er IKKE tilfældet her på LDS!!
Konkurrencer herinde er kun for sjov og kun for jer der allerede er medlemmer/brugere. INGEN brugeroplysninger gives videre til andre. Det eneste præmiesponsoren får, er vinderes navn, email og telefonnr efter lodtrækningen. De får IKKE oplysninger om nogen andre deltagere.
Så at være med er fuldstændig risikofrit
Jeg arrangerer konkurrencerne, når jeg kan finde en præmiesponsor. I dette tilfælde er det to af de firmaer der kører med medlemstilbud til på LDS i denne måned. Og hvad får de ud af det? Det er enkelt nok: De får mere opmærksomhed omkring deres firma og deres LDS-tilbud. Det er bare en alternativ måde at annoncere på, men en måde hvor "fællesskabet", dvs. alle brugere herinde, også får noget ud af det. I bedste LDS-ånd