Opgravning/fræning af trærødder

Finder ofte inspiration og hjælp ved at læse trådene i dette forum, men nu står jeg med en udfordring som jeg er lidt usikker på.

Et stykke af min have har i nogle år fået lov til at vokse vildt, hvilket har resulteret i en mindre skov af Ahorn træer mv. ikke store træer, maks. 5 cm. i diameter.
Nu vil jeg gerne have lagt dette stykke til resten af haven, men er i tvivl om hvordan jeg bedst griber det an, nogle gode bud?


Finder ofte inspiration og hjælp ved at læse... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nå øh snakker de sådan på en Bodega ? Jeg har aldrig være på så slige steder. I mine unge dage gik jeg på Pub, Diskotek og i Jazz klubben.

Det kommer heller ikke sagen ved, men Svendborg skulle stadig være den by i Danmark der har flest værts huse bæver dingler og hvad det ellers kaldes

Så det har ikke været svært for dig Klaus

Det er ingen kunst at gå på værtshus.
Kunsten består jo i, at kunne gå derfra igen  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tråden her tog vist lige en drejning...
Men vil da sige tak for indput, det blev sådan at alle træerne blev savet ned og derefter gravet op... Det fungerede fint, der var dog et stort rod net, så der stikker stadig lidt op hist og pist. Men har hørt at det vil forsvinde inden for en overskuelig fremtid, da der ikke er mere at leve af.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis