Plafond opsætning?

Hey,

Jeg står og skal have hængt en plafondlampe op i loftet i entreen, men har aldrig rigtig sat denne typer lamper op før og på nettet kan jeg kun finde videoer og instruktioner til hvordan man sætter en lampe op, der vel og mærke har ledning (der kommer fra lampen) som skal sættes i, og i min lampe er der jo ingen ledning, så man skal vel bruge de kobbertråde der hænger fra stikdåsen? Noget andet er at der i lampen skal forbindes ledninger til tre steder, hvor den ene er jord, men umiddelbart ser det ikke ud til at der noget jord i min stikdåse og det kan derfor kun forbindes de to andre steder. Hvad gør jeg?  
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uuh har lige været ude og tjekke efter, og der er kommet lidt maling ovenpå og ved siden af en af sømmen der spærrer for den ene af indgangene.. Har det meget at sige? I så fald, hvordan fjerne man sådan noget skidt bedst muligt? o_O
Et billede ville nok hjælpe lidt på forståelsen af dit problem og muligheden for en mere detaljeret vejledning.  

Mht forbindelsen, så er der ikke behov for jordforbindelse, da vi jo har fejlstrømsanlæg her i DK. Så de to øvige stik forbindes til strømudtagets tilsvarende to. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også