havetraktor mtd

Hej har en havetraktor dmt som skal ha lavet lidt på som jeg skal lavet :-)
Når jeg holder bremser nede som kan jeg ikke få den til og køre fremad eller hvis jeg sætte den i bak kan det Være fremdrift kablet som har sat sig fast ?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Selvfølgelig kan du ikke køre når du holder bremsen nede, det er da logik for bur høns
Skrevet af jakons25 på 06 jul 2014 12:00
Nej det er ikke helt logik for bur høns som du udtaler det for når holder den du er jo nød til og holde den nede for både og starte den og køre den bremser jo først når du slipper den !!!! :-)


er det en hydrostatisk havetraktor ?

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Nej er ikke hydrostatisk :-) er en gammel model mtd 472
Skrevet af jakons25 på 06 jul 2014 12:00

Nej det er ikke helt logik for bur høns som du udtaler det for når holder den du er jo nød til og holde den nede for både og starte den og køre den bremser jo først når du slipper den !!!! :-)


Du får det godt nok til at lyde temmelig rodet ! Jeg har en have traktor med hydrostatisk drift, i venstre side sidder der en bremse, som skal aktiveres for at starte motoren. Når motoren er startet slipper jeg bremsen og træder på en af de to pedaler jeg har i højre side, en til frem og en til bak. Jo hårdere jeg træder jo hurtigere køre den. Er det sådan et system du har.

Annonce
Monstro MTD'en ikke er med manual gearkasse og har både kobling og bremse i samme pedal ???  

Måske trænger kablet/stængerne til koblingen også en gang justering ???  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Mange tak Leif :-) vil jeg prøve jo gear og bremse går på samme kabel
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis