Sæbeskuffe åbner når jeg opvaskemaske tændes

Hej 

Jeg har en Hoover HDS 955E opvaskemaskine som har virket upåklageligt indtil videre.

I dag da jeg skulle starte en opvask opdagede jeg at vasketabsen faldt ud med det samme jeg tændte opvaskemaskinen.

Den lille dims der holder sæbeskuffen lukket ser ud til at være styret elektronisk, hvis jeg prøver at sætte den på plads imens maskinen er tændt er der en høj brummelyd som om den tvinges åben. 

Er der mon noget jeg kan gøre ved det?

Jeg tror ikke maskinen er under garanti længere.
Hej  Jeg har en Hoover HDS 955E opvaskemaskine... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 06 jul 2014 15:36
Se hvis du nu læste mit indlæg rigtigt Fabrin, ville du også forstå at hvis du åbner lågen medens maskinen er i gang, så skal den omgående stoppe.
Nej, du skrev 

"du ikke må kunne åbne lågen medens maskinen kører !"

Det ville de fleste nok opfatte som at lågen er blokeret, f.eks som på en vaskemaskine i drift, hvor dørlåsen forhindrer dette.

Hvis du skrev hvad du mente, ville det lette forståelsen...

Skrevet af Håndværkeren på 06 jul 2014 15:36

Se hvis du nu læste mit indlæg rigtigt Fabrin, ville du også forstå at hvis du åbner lågen medens maskinen er i gang, så skal den omgående stoppe.


Jeg synes ligesom RA, at du har skrevet "Noget helt andet er at du ikke må kunne åbne lågen medens maskinen kører !" Hvordan skal det forstås på anden måde, end at det ikke må kunne lade sig gøre at åbne lågen? Det virker som om, du prøver at snakke udenom.


fase
Jeg har så åbenbart formuleret mig forkert, jeg har da også opvaskemaskine og hvis jeg åbner lågen under drift stopper den.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis