Svar mail på LDS

Jeg er pludseligt holdt op med at få svar mails på indlæg her på LDS???

Jeg har hotmail som godt sommetider kan blokere nogen mærkelige ting men jeg kan ikke se at LDS skulle være blokeret?


Nogen Gode Idéer???

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Anders.

Du er ikke den eneste med mail problemer, jeg har Outlook og den sortere alle mails fra LDS over i uønsket mails, jeg har prøvet at indstille den til at alle mails fra LDS er godkendte, det tage den dog ikke hensyn til.

Jeg har sendt adskillige supporter til Microsoft, men får ikke svar.

Så jeg over vejer faktisk at skifte mail til et andet firma.

Næh det gjorde det ikke Allan, den røg lige ned i uønsket.

Og jeg tror efter hånden det er et salgs trick, for jeg har fået en meddelelse om at jeg kan købe en mere sikker mail system stadig hos Outlook

Det virkede her!
nu fik jeg svarmail fra Allan og fra Håndværkern

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
Skrevet af Håndværkeren på 06 jul 2014 11:09

Næh det gjorde det ikke Allan, den røg lige ned i uønsket.

Og jeg tror efter hånden det er et salgs trick, for jeg har fået en meddelelse om at jeg kan købe en mere sikker mail system stadig hos Outlook



Håndværker, det er ikke noget salgstrick, men du kan indstille din Outlook til at acceptere mails fra LDS i rubrikken uønskede mails. For øvrigt vil det intet hjælpe at skifte mail til et andet firma af den simple grund at det er i dit mailprogram sorteringen sker.


fase
Annonce
Tjah men nu virker det også hos mig, så det må have været hos Allan der var noget galt.
Godt at det virker hos jer begge nu. Jeg har skiftet mailserveren og det har åbenbart virket.

Mailudsendelse er en videnskab! Især når man sender så mange mails, som fra LDS med både daglige "nyt indlæg"-mails og nu også nyhedsbrev. Det giver den udfordring, at man kan risikere at blive opfattet som en spam-server der banker løs - og derfor kan serveren blive blacklistet hos de forskellige mailudbydere.

I årevis har vi haft vores egen mailserver, som ligger på samme server som LDS. Det har fungeret fint. Med det seneste nyhedsbrev har jeg dog valgt at skifte og bruge en ekstern server til at sende mails ud (for at være sikker på at det foregår korrekt).

Fordi det nu er en ny mailserver der sendes fra, skal IP-adressen "varmes op" og man må derfor ikke sende for mange mails i starten. Årsagen er at mailservere som Hotmail, Gmail etc. er mere mistænksomme overfor HELT nye IP-adresser der begynder at sende mails. Det oplevede jeg på den hårde måde i torsdags, da jeg sendte de første 5000 nyhedsbreve ud (ud af 32000). Stofa opfattede LDS som en spamserver og blokerede alle mails fra LDS til alle Stofa-kunder! Jeg håber at de har åbnet igen.

Så dvs. at der findes faktisk et lag af SPAM-beskyttelse FØR spam-folderen. Det er egentlig meget betryggende, synes jeg, for det gør livet svært for spammere...men os der har "rent mel i posen" må holde tungen lige i munden for ikke at miste for mange mails.

Mvh. AllanE
Det lyder da godt nok lidt besværligt men som sagt (i mail) tusind tak for hjælpen det ser ud til at virke nu ;-)

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
Jaeh ! Selv om Allan bare er en stakkels Kjøvenhavner, klare han sig ganske godt der ovre 
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis