usaglige indlæg

Hej

Tak for alle de gode saglige råd og ideer man kan få her inde. Det er virkelig godt.

Men der er ved at være en tendens til at folk lige skal lægge et indlæg ind eller komme med et svar, feks i "biler", som kun er en kommentar om stavemåden i et tidligere indlæg. Eller i "huse" skal forskellige uvedkommende ting kommenteres. For at holde sagligheden, og at man ikke skal blive irreteret over intetsigende fyld, eller indforståede bemærkninger imellem folk der "kender hinanden", vil jeg bede folk om at luge ud i disse bemærkninger, og evt. gemme dem til denne rubrik.

Mvh JAn
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej smile

Du har helt ret.

Når man kommer som ny, så kan det være ret irriterende, at sidde og læse indlæg, hvor der er indforstået snak. Men man bliver hurtigt "dus" med de forskellige brugere.

Dog vil jeg for mit vedkommende sige, at jeg synes det er en del af "hyggen".
Hvis vi skærer ALT ind til benet, bliver det nok kedeligt for dem der kommer her tit - de kommer her jo ikke KUN for at svare på folks indlæg.

Fører man en samtale i virkeligheden, så sidder man jo IKKE KUN og taler om ét emne.

Hvis dette var en brevkasse, hvor spørgerne betalte for at få sine svar, ville det også være helt uacceptabelt med al den udenomssnak. De fleste kommer her friviligt, for at hjælpe andre med deres lav-det-selv-problemer - derfor kan man heller ikke forlange at topic altid holdes.

Iøvrigt synes jeg ikke det er så slemt, som du gør det til.

"Det var bare det jeg ville sige - spil den med Gasolin".

Mvh
ThomasB
Jeg synes heller ikke at det er vildt overdrevet pt, men der har på det sidste været en tendens til at der er blevet mere og mere af det. Jeg syntes også at dette er et godt forum, uhøtideligt og med en god tone og gode råd.
Det der irreterer mig er de små bemærkninger som slet ikke har noget med det reelle emne at gøre og som optager plads for et svar. Hvis der er 10 svar på et indlæg og 3 af dem bare er for at være "sjove", så er det altså for meget.
mvh jan
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er skægt, som der altid er nogle der mener de er berettiget til at bestemme, hvordan andre burde opføre sig. Selvfølgelig vil det være synd, hvis det hele går hen og bliver en sludder for en sladder klub, men det er vel det en administrator skal styre?

Jeg synes da også, der ind imellem er nogle uvedkommende indslag, men dem må man så springe over.

Og så mener jeg i øvrigt, det er usagligt at brokke sig, når man ikke engang er registreret.

------------------
Annette

Annette
Jeg er helt på linie med Thomas !!

Der skal være plads til en lille sjov kommentar, måske ikke lige de med stavningen, men ellers skal der helt sikkert vær plads. Hvis ikke vil siden blive lidt kold ! Og det er netop en god seriøs tone men med eg godt glimt i øjet der er med til at holde livet højt på denne side.

Og ja vi er mange der kender hinnanden gennem siden og det er noget af det fine..

Jeg kender ikke nogen side der er bedre end denne og det er nok netop fordi folk/brugere kommer her fordi de kan finde seriøse svar og tonen er uhøjtidelig.

Jeg har selv tidligere haft et par spørgsmål og også stillet den andre steder, fx. hos byggemarkedshjemmesider, og de svar jeg fik var ikke brugbare hos de fleste andre sider.
Men her på www.lav-det-selv.dk og på www.byggepladsen.com (men ikke alle dele på denne side) fik jeg gode brugbare svar og råd.

Et andet sted jeg kommer ofte er www.trae.dk

Jeg vil ikke hænge andre sider ud som værende useriøse, men hellere fremhæve denne fordi den er enkel og den virker og der er mange seriøse brugere der giver gode svar.

Hvis noget skulle ændre var det måske at når der er mange svar på et indlæg vil man skulle rulle langt for at komme til det nye på indlæget. Men det er sikkert kun fordi jeg er på siden ret ofte og lige kigge rom der er kommet noget nyt.

Venligst Njord wink

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af njord (den 07-05-2003).]

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis