Medlemstilbud

Jeg har tidligere kigget på priser hos Grus Direkte, og fandt at jeg kunne spare meget ved at købe hos en lokal vognmand. Greenline er da vist heller ikke de billigste på markedet.
Så selvom jeg finder en masse god information på LDS, vil jeg tillade mig at være kritisk overfor medlemstilbud.
Venlig Hilsen
Jørgen

Jørgen

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Navne bror.

Allan har fortalt mig at han var gået efter de firmaer der så ud til at have et godt renommé

Og altså ikke så meget efter prisen, Nu skal du jo tilgive ham han er jo kun Kjøvenhavner og i den del af landet ( Svensk Nygenea )   tror de at vi alle betaler en bondegård for en bakke leverpostej. Men han skal nok lære det den kære knægt  

At du så bor der ovre blandt de stakler, gør det jo ikke bedre

Hej Håndværker,

Nu ved (vidste) jeg ikke så meget om hvem der står bag LDS. Men jeg ved at man skal være på vagt overfor 'gode tilbud'.

Og Kjøvenhavn er vel lige så meget en jysk koloni, som noget andet. Min farfar blev sendt herover, efter at være gået ned med et landbrug på noget fattig jysk jord. Og politikerne kommer vel stort set alle fra jylland, og tror de kan komme her og bestemme det hele.
Jeg kan ikke lige finde ud af at sætte smileys på...

Jørgen

Ja ( suk ) jeg ved godt at de fleste er hjerne skadede Jyder der er flyttet der over

For at bruge smileys skal du klikke på svar knappen lige under denne rubrik jeg har skrevet i, her har du så også mulighed for at indsætte billeder eller vedhæfte filer som det hedder.  Du kan læse meget mere om hvem der står for LDS. ved at klikke på "om LDS" øverst i den mørke feldt, Som startede i år 2000 og ejes af JørgenE og AllanE   Far og Søn 

Jeg har været med fra 2004 og har da skrevet et par indlæg med tiden, det kan du se i avataren der følger med ved hvert indlæg. 

Skrevet af Håndværkeren på 05 jul 2014 10:22 

Jeg har været med fra 2004 og har da skrevet et par indlæg med tiden, det kan du se i avataren der følger med ved hvert indlæg. 

hvilket får mig til at tænke på udtrykket "hellere kvalitet frem for kvantitet"  

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Do æ bar dajlig MLU
Annonce
...Har vi et lille lokalopgør her... 
Jeg har lige opdateret min viden om postnumre og må spørge,- der er vel (også forskel på sønderjyder og 'rigtige' jyder.. 

Jørgen

Skrevet af Jante på 05 jul 2014 20:17
...Har vi et lille lokalopgør her... 
Jeg har lige opdateret min viden om postnumre og må spørge,- der er vel (også forskel på sønderjyder og 'rigtige' jyder.. 
Absolut ikke.... 
Men her på siden handler det også om humor og det har håndværkeren jo og så må man godt drille hinanden 

Uh ha ja der er store forskelle på jyder og  sønderjyder.. Og hernede er der også Alsinger.. Det er dem der bor på den "lille" ø ved siden af  Jylland... Så er man ikke jyde mere ... 
Kan huske første  gang jeg kørte over "de nye bro".. For så fik jeg afvide fra de gamle alsinger, at man kørte fra Jylland til Als.... Åbenbart meget vigtigt 

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Skrevet af Håndværkeren på 04 jul 2014 22:09

Hej Navne bror.

.... nu skal du jo tilgive ham han er jo kun Kjøvenhavner og i den del af landet ( Svensk Nygenea )   

....

Misundelse er en grim ting, særligt når den kommer fra Tysklandsodde. 
Skrevet af Lars ON på 05 jul 2014 21:08

Misundelse er en grim ting, særligt når den kommer fra Tysklandsodde. 

Nu er en odde jo en lands del der stikker ud fra land, så det må være de der Jyder du mener. En såkaldt halvø, hvor vi her på Als har en Hel Ø  Her på Als kalder vi dem der ovre i Jylland for de Hellige, hvilket stammer fra før vi fik en bro. Dengang var der færgetrafik, kædetrukket ! Om søndagen var det gratis når det var kirketid, så var der bemærkelsesvis mange af de Hellige der skulle befordres over

Og det er en stor fejltagelse for dem der tror der er klap i broen, for at der skal kunne sejle skibe igennem. Formålet var egentlig at vi kunne lukke af for de Hellige

HAHAHAHA! I er nu sjove!!

Med fare for at blive buhet ud (fordi jeg er fra djævleøen) vil jeg lige kommentere på det oprindelige indlæg vedr. tilbuddet. Det er rigtigt, hvad Håndværkeren skriver: Jeg kan ikke pristjekke alle varer, men har valgt i første omgang at finde tilbud der 1) Er landsdækkende og 2) Er fra firmaer, som virker solide og med god service (uden at jeg nødvendigvis har personlige erfaringer med dem).

Dvs. at man kan sikkert finde andre steder der har tilsvarende varer, hvis man leder længe nok. Det vil jeg selvfølgelig ikke afvise. Men der må være andre parametre at vurdere det på: Kvalitet, service, leveringshastighed, hvor nemt det er at bestille, returmuligheder, osv.

Mht. Greenline og deres priser, så vakte det min interesse, at de har LED-pærer med RA værdier på 95. Uden at jeg selv er ekspert, så har der været diskussioner herinde om netop vigtigheden af RA-værdierne. Og så vidt jeg ved, får man ikke dén kvalitet hos f.eks. Harald Nyborg. Så ja, de koster mere end hos Onkel Harald, men kvaliteten skulle gerne være i en anden liga og dermed en merpris værd.

PS: I må ikke opfatte det sådan, at jeg anbefaler enkelte firmaer på bekostning af andre! Min rolle er at skaffe gode tilbud til alle jer - og iøvrigt samtidig sikre at LDS har midler videreudvikling. Så jeg vil selvfølgelig meget gerne høre jeres holdninger til tilbuddene, så jeg ved hvad jeg skal gå efter fremover.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis