Plastazote Foam

jeg skal lave et Iron Man kostume i Plastazote Foam men kan ik finde noget sted jeg kan købe det nogen ider ???

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Diablo2.

Og velkommen her på LDS.

Jeg prøvede at Google dit spørgsmål da jeg ikke vidste hvad det var du søgte

Hvis det er noget du skal lave en dragt af, hvordan havde du så tænkt dig at samle den ?

Man kan hos bådforhandlere købe sådan en form for foam beklædning der kan limes indvendigt i både for at isolere lidt, det er det tætteste jeg kan komme på noget der kan bruges til beklædning. Tror du ikke snarere at det skal være en form for neopren du skal have for det andet kan nok strækkes men går altså også let i stykker da der ikke er en form for væv i materialet.

umiddelbart efter en google billede søgning, så ligner det eva skum
så er liggeunderlag en mulighed.

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
hej Neubert jeg tror du har ret men ved du hvor jeg kan finde eva skum for det er jo ik alle liggeunderlag der er af det
det er det ikke nej, men jysk har dem, de bruger blot betegnelsen Polyethenskum.

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Annonce
ok mange tak
Det ligner noget jeg har prøvet at arbejde med en gang. Prøv at finde et sted hvor de bygger flightcases. De bruger det skum inde i kassen og de har dem i forskellige tykkelser og ...ca 3m x 1,5m størrelsen.
Det ligner noget jeg har prøvet at arbejde med en gang. Prøv at finde et sted hvor de bygger flightcases. De bruger det skum inde i kassen og de har dem i forskellige tykkelser og ...ca 3m x 1,5m størrelsen.
Det ligner noget jeg har prøvet at arbejde med en gang. Prøv at finde et sted hvor de bygger flightcases. De bruger det skum inde i kassen og de har dem i forskellige tykkelser og ...ca 3m x 1,5m størrelsen.
DLG ! Har du drukket af nat potten, tre indlæg med samme ordlyd ?
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis