afløb til opvaskemaskine

Hej alle sammen.

Jeg har fået fat i en opvaskemaskine og nu skal jeg til at montere den. Det skal siges at der ikke har været opvaskemaskine før (tror jeg, bor til leje)
Men på afløbet fra vasken sidder der noget der kunne minde om et afløb. Mit spørgsmål er bare om det sidder på den forkerte side af vandlåsen og om det sidder for højt ift pumpen i opvaskeren.
Mvh Jonathan
https://www.dropbox.com/s/11dfmwpay0xn87s/20140703_134116.jpg
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
man kan ikke se dit billede...
Link til billede. Linket vil ikke virke. Men kopier adressen fra første indlæg, som er korrekt, til adresselinien i browseren og betragt billedet. 

AllanE, piller du nu igen ???  

Afløbet sidder helt rigtigt mellem vasken og vandlåsen. Dog plejer indgangen og sidde i en vinklet 45 grader på røret. Du skal måske lige sørge for at slangen kommer til og være placeret højere end tilslutningspunktet. Alternativet, og det bedste, vil nok være og købe et nyt stykke rør med en tilslutning på. Det koster nu heller ikke mange basører.

Din opvaskemaskine burde ingen problemer have med og aflevere vandet i den højde hvis ellers pumpen er i orden.



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis