udgået væg beklædning?

Hej brugere af lav-det-selv.dk

Jeg er igang med og restaurere et værelse, som har stået stille nogen år, men mangler de sidste vægbeklædnings plader for og gøre det færdig. Det lokale byggemarket siger de er udgået hos dem. er Der nogen herinde der ved om disse stadig forefindes nogen steder?. pladerne er en slags krydsfiner på 3mm og måler 122*244cm. her er et billedet
er pladerne. Bemærk at spor breden er forskellig.

På forhånd tak


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De er altså ikke til, at opdrive, de er fra 1970 sådan cirka. Jeg forsøgte at få fat i dem for 25 år siden, og det kunne ikke lade sig gøre.

susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


det lokale byggemarkedet oplyste mig, at for 5 år siden var det intet problem og få fat i dem.
Så tænkte der må stadig være nogen steder, der ligger inde med dem
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
De gik under navnet "bodega-plader" da de blev sat op i alle værtshuse tilbage i 70'erne (og alle andre huse for den sags skyld). 
Enten sad der bodega plader eller også hessian og gerne i brun, grøn og røde farver  

I de huse vi har boet i, har jeg haft travlt med at flå dem ned af væggene, eller male dem, for de er godt nok gyselige  

Jeg tror du får meget svært ved at finde dem nogen steder, da de på ingen måder lever op til dagens standard, om lyst og venligt indemiljø  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også