Tråden er låst

Kabeltromle

Hej
Har kun fundet nogle gamle tråde omkring kabeltromler. Jeg søger kabeltromle, er usikker på størrelsen.
Nogen der kan hjælpe? afhentes, købes, eller måske byttes til nogle fantastiske bøffer til grillen? (jeg arbejder på et steakhouse

Håber det er okay, jeg laver en ny tråd! Da jeg er ny på jeres gode forum!

P.s gerne en tromle med jernkant!

Mvh. kokken
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du tror det hjælper at lave en ny tråd med samme indhold, tager du fejl !

Og når du så tilmed er 2½ måned om at besvare den første, hjælper det slet ikke.

Det var en fejl! Havde glemt jeg har lavet den.

MEN....... Hvis du tror du hjælper ved at spille dum! Så tager du skam fejl.
Få dig et liv istedet for at sidde og komme med dine latterlige kommentarer til folk der prøver at få hjælp.

Har du ikke et søm du skal hive ud af en væg et eller andet. Beklager virkelig jeg spilder din værdifulde tid.

Ha en fantastisk mandag.

VH Dennis
Nåååååeeeeeh har jeg jogget på din ligtorn
Skrevet af Dennisdp på 07 jul 2014 18:10
Det var en fejl! Havde glemt jeg har lavet den.

MEN....... Hvis du tror du hjælper ved at spille dum! Så tager du skam fejl.
Få dig et liv istedet for at sidde og komme med dine latterlige kommentarer til folk der prøver at få hjælp.

Har du ikke et søm du skal hive ud af en væg et eller andet. Beklager virkelig jeg spilder din værdifulde tid.

Ha en fantastisk mandag.

VH Dennis

Håndværkeren tror han er moderator herinde. Jeg har før fået private beskeder fra ham, hvor han belærte mig hvad og hvordan jeg skulle svare. Ignorer ham.

Jeg tror du får svært ved at finde sådanne tromler. De er penge værd, og vi betaler depositum for dem, når vi bestiller kabler.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

På min kommunale genbrugsplads må man ikke klunse fra containerne.

Men en dag jeg var derude for at aflevere affald lå der en stor kabeltromle i containeren, den blev jeg simpelthen bare nødt til at tage med hjem. 

Men ellers er det rigtigt nok som SilverLine siger.. Man betaler et depositum, jeg ved dog ikke hvor meget.. 

Gad vide om det er samme størrelsesorden som paller?

Hvis det var mig ville jeg kontakte en elektriker i nærheden og høre om man ikke kunne købe en tromle ud af bagdøren.. Det kan lade sig gøre herovre hvor jeg kommer fra, så mon ikke det også kan lade sig gøre i København 

Mvh Mærsk

Annonce
Vi har haft flere der troede de bare kunne komme og købe for en slik. Når de så får prisen afvide, er det ikke så interessant mere.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Kan du huske hvad de koster? Af ren nysgerrighed

Mvh Mærsk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis