Ivarplank startprofil

Hej alle

Jeg skal til at montere ivarplank på en tilbygning vi er igang med og tænker om jeg kan spare startprofilen fra ivarsson.

Afstandslisterne er trykimprægnerede lægter 38x57mm og jeg tænkte om jeg kunne skære en ivarplank i små stykker på 57x30mm som jeg satte forneden på hver afstandsliste. Udefra ville jeg så skrue sokkelsikringen igennem det lille stykke ivarplank og afstandslisten.

Er det en fornuftig løsning eller er der evt. en bedre / nemmere løsning?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Frank Sørensen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ingen der har et bud?

Med venlig hilsen
Frank Sørensen

Måske du ikke har bemærket det, men det er ferie tid i øjeblikket, så mange af dem der kan kompetente svar på dit spørgsmål er nok på ferie. Og du har kun haft gang i tråden knapt et døgn

Og så kan jeg tilføje: køb kvalitet og græd en gang, køb billigt og græd mange gange.

Kan godt lide dit motto

Tror jeg græder denne ene gang og køber startprofilerne så

Med venlig hilsen
Frank Sørensen
Du kan sagtens bare skære strimler af en plank eller en trykimpregneret liste... den eneste funktion startprofilen har, er at få hældningen på den nederste planke til at være identiske med de ovenliggende.
Startprofilerne er ALT for dyre ud fra den funktion de har.... (jeg har selv arbejdet ved ivarsson, og jeg ved mange ikke tilkøbte denne og brugte den anden løsning)
Men vil anbefale dig at bruge sokkelsikringen for at undgå du får dyr ind i dit ventilerede hulrum.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis