Kan mænd høre efter?

En mand kører på en landevej. En kvinde kører på samme vej men i modsat retning. Da de mødes læner kvinden sig ud af vinduet og råber “Gris”. Manden stikker omgående sit hoved ud af bilvinduet og råber “Åndsvage kælling”.
Begge to fortsætter deres kørsel. Da manden kort efter kører igennem et skarpt sving, kører han frontalt ind i en kæmpe gris, som står midt på vejen, og manden dør.
Tænk om mænd bare engang imellem ville lytte til en kvinde!

Helle

Helle MN
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det skulle naturligvis være kvindens skyld - mænd er ikke ansvarlige for noget, burde have vist det:-)

Helle

Helle MN
Hej smile

Historien melder ikke noget om, om kvinden kørte i det yderste spor (overhalingssporet) med 60 km/t. Hvis det forholder sig sådan (det gør det med 99% sikkerhed smile), så er det da klart at manden kører ind i grisen. Han sad jo og bandede og svovlede over at hun ikke kunne finde ud af at trække ind til højre. Derfor råbte han åndsvage kælling.

Tænk hvis bare kvinder kunne lære at holde længst til højre, så have manden ikke været død.

En anden mulighed var at manden havde set at kvinden, as usual, sad og kiggede i sit makeupspejl, og derfor troede at hun hentydede til hvad hun havde set i spejlet. *en gris*

Tænk hvis kvinder ikke altid kaldte mænd "grise/svin", så havde han vidst at der var noget galt - og heller ikke kørt ind i grisen.

Mænd lytter skam til kvinder! Men det kan bare være svært at følge med, da halvdelen forbliver inde i kvindens hovede - og derfor aldrig kommer ud. Manden gætter sig til resten, og siger: "nå for søren da" eller "hmmm, det var da noget værre noget".

Ja ja, vi har alle vores små særheder smile

"Jeg er fuldstændig fordomsfri.
Jeg hader alle lige meget."
- W.C. Fields (1880-1946)

Mvh
ThomasB
Hvis det nu havde været en historie fra det virkelige liv havde kvinden ikke sagt "gris", men:

"Hov, du skal passe på, for jeg kommer nede fra Brugsen, og på vejen herud - ja jeg skal besøge min søster, som bor inde i byen, så det er derfor jeg har sat håret op i dag - der kørte jeg forbi..................

Og i mellemtiden ville de for længst være kørt forbi hinanden. Kvinden ville køre galt, fordi hun ikke kan koncentrere sig om at køre bil mens hun snakker. Manden ville sikkert alligevel køre både sig selv og grisen ihjel - selv hvis kvinden nåede at tale færdig har han jo vænnet sig til at ignorere denne evindelige plabren:-)

Alt i alt en meget trist historie...

wink
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
I jager altså alle vores kvindelige brugere væk.

Så her en til at stive pigerne af med:

Familien sad hos lægen på hospitalet der oplyste: Den eneste mulighed for jeres far er en hjernetransplantation, og I skal selv betale for hjernen.

Efter lang tids grublen spurgte så det ene familiemedlem hvad sådan en hjerne kostede.

"De koster kr. 30.000 for en mandehjerne og kr. 1.200 for en kvindehjerne"

Ingen i familien turde se på hinanden, for ikke at komme til at grine, men efter nogle minutter kunne den ene ikke holde det uungåelige spørgsmål tilbare "Øh, hvorfor denne prisforskel?"

Lægen svarede "Prisen for en hjerne er kr. 30.000, men da kvindens er brugt koster den kun kr. 1.200"

---------------

Så skulle der vist være ligevægt igen.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Alle gode input - for god ordens skyld vil jeg sige, at jeg ikke selv er i besiddelse af et kørekort. Apropos god historie om kvinder/biler - jeg har lige været en tur i UK og var selvfølgelig på shopping. Vi tog med bussen og på vej hjem, tja, der var chaufføren nødt til at køre omkring en helle i den modsatte bane altså. Grunden: en kvinde var ude og shoppe, og havde parkeret så tæt på hellen, at bussen ikke kunne komme forbi...det siger vist alt. Jørgen: jeg har brede skuldre, så der skal mere end Thomas til at skræmme i hvert fald mig væk. Man bliver lidt miljøskadet af at have en far, der er håndværker...Thomas: nice try...:-)

Helle MN
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis