Fisher Paykel ds603i

Hej 

Er der kyndige folk som har forstand på sådan en single drawer opvaskemaskine fra Fisher Paykel? 

Den viser fejlkode u1. "Problemer med vandindtag". Men der kommer nu altid vand i den, og dette vand er i bunden når den bibber fejl. 

Har haft den skilt ad, afmonteret waterblok m.v. Intet hjælper. Det kan virke som om, at der på gode dage er et enkelt program som virker. 

Fejlen opstod fornylig da jeg købte et vidundervæske i netto, som skulle være pragtfuldt for alle maskiner. Siden den dag har der været problemer. 

Mvh Flemming 

Med venlig hilsen 

Flemming
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der slet ingen bud?

Med venlig hilsen 

Flemming
Skrevet af Nitter på 26 jun 2014 13:10
Tja, google siger bla: Link.  og Link.  

Tak Leif. Jeg har været der. Der er intet som er stoppet. Og fint tryk på vandet. Nu har jeg fundet et program som ser ud til at virke, men god dammit - den larmer mere end den plejer. 

Med venlig hilsen 

Flemming
Skrevet af FlemmingenP på 26 jun 2014 13:51

Tak Leif. Jeg har været der. Der er intet som er stoppet. Og fint tryk på vandet. Nu har jeg fundet et program som ser ud til at virke, men god dammit - den larmer mere end den plejer. 
Ja ok, har aldrig hørt om det mærke før.  Det er vel nærmest også umuligt og skaffe reservedele til den dævl her i landet ? 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis