hydraolik olie

nogen der kender til hvor man finder billig hydraolik olie til en kløver 


16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af jetdirect på 24 jun 2014 22:26
nogen der kender til hvor man finder billig hydraolik olie til en kløver 


Tja, det kommer jo helt an på om du vil hente eller betale fragt oveni. Men du kunne eventuelt prøve og "pudse" google på ordet "hydraulikolie" samt "pris" og så se hvad det hid bringer.  



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jamen er det da så dyrt, for et par år siden købte jeg 5 l. hos den lokale pusher det gav jeg 250,00 kr. for, i øvrigt noget tyndt sjask.
desværre viste det sig det ike var olien den var galt med ,men den ring der sidder på stemplet den var knækket .

problemet er nu at maskinen som er en power craft model 50452 ikke lige er til og få dele til mere .

Så er det jo godt at Onkel Harald har nogle ganske udmærkede kløve maskiner til rimelige priser

Jeg har oplevet med en jeg fik af min gamle Far ( er desværre ikke mere ) en han havde købt i Silvan, husker ikke mærket, men der kom en usynlig revne i selve ventil delen. Men altså nok til at olien blev presset den vej ud under tryk, der gik et stykke tid inden jeg opdagede det, derfor ekstra olie indkøb som så var lige til skrot  

Annonce
Tag et billede af det, så kunne det jo være der var en løsning.. Jeg er ikke helt med på hvilken ring det er
det er den yderste ring der sidder på stempel hovedet .

inde under ringen sidder en gummiring
Hej Jetdirect

Hvis det er hydraulik stemplet den er gal med er der flere firmaer der kan skaffe dele til det, eller rep. det for dig. Blandt andet de fleste landbrugsmekanikere eller hydraulik firmaer.
Men en anden ting er så om det kan betale sig, det er ofte problemet med de meget billige modeller, at det sjældent kan betale sig og rep. så det en smid ud maskine.
der har faktisk ikke været problemer med den vi har haft ,den har været igennem en del træ igennem 7 år så maskinen er tjent hjem

det var først her sidste weekend da jeg skulle kløve 1,5 rm bøg den ikke kunne mere ,men godt det skete da jeg var færdig med og kløve .


Kan man jo oftest bruge som begrundelse til de meget billige ting.

Jeg er nu stadig af den opfattelse lidt dyrere ofte bedre kan betale sig.

Køber selv næsten altid kvalitet. Har jeg da ofte en hel del år, bruger
Det en del, og vil jeg en dag af med det igen, har det stadig en værdi
Så jeg ofte kan få en ret god pris på brugtmarkedet da jeg vedligeholder
Og passer en hel del på mine ting, og så har den pågældende ting pludselig
Tjent sig ind rigtig mange gange.
Som bonus har jeg både et stykke værktøj der er af bedre byggekvalitet
Og mere behageligt og arbejde med, og jeg har et stykke værktøj der ikke bare er
En køb og smid ud genstand så jeg belaster samtidig miljøet markant mindre.

Havde for kort tid siden en nivelleringslaser købte den brugte, brugte den en del igennem
4 år og solgte den til 500 kr mere end hvad jeg selv havde givet. Gad godt se dem der kan det med
Et stykke billig værktøj
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis