hydraolik olie

nogen der kender til hvor man finder billig hydraolik olie til en kløver 


nogen der kender til hvor man finder billig... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
1000 kr for en kløver der har tjent godt i 7 år må siges og være godt ,nu er det altså ikke alle der lige kan og vil smide 5-7000 på en stor fin kløver som måske kommer frem i lyset 3-4 gange om året for at kløve lidt træ .

Og lad os så antage at du har brugt for 100,00 Kr. strøm pr. år så er det alligevel en god forretning i forhold til at du skulle stå og håndkløve alt det træ

Jeg har en her i nærheden der udlejer maskiner, sidst jeg lejede en mini graver af den type med førerhus, brugte den i to timer til at brække en gammel bygning ned. Det kostede mig knapt 500,00 Kr. Skulle jeg selv have gjort det ved håndkraft havde det taget mig mindst 14 dage.

Håndværker.

Ved ikke helt hvor det kom ind i emnet.
Og undskyld jeg fik drejet emnet til noget andet end
Dit problem.
Personligt kløver jeg selv i hånden, synes jeg er langt hurtigere
Og er billig motion, men har man rigtig meget der skal ordnes om året
Kan jeg da godt forstå en investering af kløver men hvorfor så ikke
Købe en af ordentlig kvalitet og så købe den sammen med andre??

Men ang dit problem så kan du enten få stemplet rep. Du kan være heldig og
Finde et tilsvarende stempel billigt brugt, og efter som en kløver er et meget simpelt
Stykke værktøj burde det nemt kunne lade sig gøre, eller du kan købe en ny.

BTA Handyman.

Nu glemmer du nok at vi ikke alle har store muller, nogle af os har diverse kropslige skavanker som gør det til en pine at håndkløve 10 - 15 rummeter træ hvad der gennem snitlig bruges på en fyrings sæson.

At dele om værktøj er efter min mening en rigtig dårlig ide, for det er aldrig den der sidst har brugt maskinen der har ødelagt noget hvis den går i stykker, det er lige så sikkert som amen i kirken.

Og så lige lidt om mængden af brænde, efter jeg er gået over til fyring med træ briketter bruger jeg kun 2,1/2 palle om året og har stadig samme temperatur i huset. Fordelen er at jeg ikke behøver bruge en del plads til opbevaring af træ, det kræver jo at have rigtigt brænde hvis det skal tørres ordentligt.

Alt det slipper jeg for, jeg får mine paller leveret lige til døren, hvor jeg slæber dem inden døre i et af mine rum. Så skal jeg heller ikke ud i kulden når der skal hentes nye forsyninger

Hej Håndværker...

Mange skavanker kommer jo af vi er bange for at tage fat.
Så vores krop bliver sløv. Så og kløve lidt brænde er da bestemt kun
Sundt for kroppen og vores skavanker.

Og dele et stykke værktøj kan nemt lade sig gøre,
Kræver blot man kender hinanden godt. Og er på bølgelængde
Var det så bare det der var i vejen, så jo, ville en omgang med kløve øksen være en go ting
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis