Plantegning - hvor ligger de bærendge vægge?

Hej,

Jeg har lige overtaget en lejlighed og vil gærne have revet to vægge. Problemet er at jeg ikke er sikker på hvor de bærende vægge ligger. Jeg har banket på dem og de virker ikke bærende, men vil selvfølgelig være helt sikker inden jeg går igang. Jeg har fundet nogle gamle tegninger i et byggesagsarkiv som er vedhæftet. Kan nogle af jer ud i fra den fortælle mig hvor de ligger?

Det handler om den lejlighed overfor nummeret 7, til høyre (markeret i orange). Jeg har også lavet nogle piler mod de vægge jeg overvejer at rive ned (jeg vil gærne lave køkken alrum og få et større bad). 

Tak for hjælpen!

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det må være en Storm P tegning, den der skulle hedde intetheden !

Du skal huske at klikke på indsæt når du har uploadet tegningen

Her i bedre opløsning!
Du kan som hoved regel altid regne med at vægge det står på langs i forhold til yder muren er bærende, så du kan roligt brække væggen ned imellem køkken og kammer. Den er muligvis kun lavet som en pudset brædde væg.
Tak for svar! Det lyder betryggende  Ved du om man normalt skal søge hos kommunen om lov for at rive en ikke-bærende væg ned? 
Hvis det er en leje bolig skal du spørge om alle de ændringer du vil foretage, er det en ejer bolig skal du muligvis spørge selskabet der ejer det ( ejer lejlighed )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis