aftapventil til opvaskemaskine

Hej Jeg har en aftapventil med kontra 1/2"-3/4" hvordan få jeg sat en opvaskemaskine til
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nå har du det, øh hvad er problemet så egentlig

Velkommen til L D S.

Skal vi nu ikke prøve at hjælpe tråd starter i den gode L D S ånd som er generelt her

Om du mener at du har denne tilslutning til vand (fra offentligt vandværk) skal/må du ha' tilsluttet til kloak afløb typisk under vandlåsen,er sidder (eller kan købes en speciel vandlås til dette formål) til at spænde afløbs slangen på denne studs)

Endelig skal du ha' sluttet til strøm.

Savner lidt flere og konkrete oplysninger  

Måske det vil være godt med 1 foto eller 2 af tilslutningsmulighederne, dette gøres ved at bruge den 1. vandrette vedhæftede filer, lige under send annuler vis boxene.

Har du ikke det fornødne kendskab til disse dele må du måske gå "den lidt tunge gang til en proff. & betale for at få det gjort rigtigt 1. gang"

Ved jo ikke om du bor til leje eller er ejer, og bliver det gjort forkert, kan en evt. vandskade blive meget dyrt. Ikke for at "skyde gråspurve med kanoner" men hvem ønsker vand i uønskede mængder på gulvet og evt. nedenunder. 


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Det var jo sådan set det jeg prøvede at fortælle spørgeren, at hans oplysninger er for mangel fulde, jeg har endnu ikke set til medlemmer her på siden der er så synske at de kan se hvad det er han / hun spørger om.

Ja det ved jeg da godt Håndværkeren, men også til den anden som prøver med humor, som heller ikke har hjulpet spor.

Ingen er synske rigtigt igen igen, måske spørger bare ikke ved hvad han/hun skal begynde, og behøver et lille skub i den rigtige retning?

Kom frisk tråd starter evt. med nogle fotos, & lidt flere oplysninger, nu er bolden givet op til dig


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis