Ukendt fejl på senior el-scooter...

Jeg står og prøver at få liv i min nabo's el-scooter (en t-hansen model... )

http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/senior-el-scooter/el-scooter-4-hjulet-sort-marshell/n-1035605175/pn-1029634168/

Det er mindre end 3 mdr. siden den fik nye batterier, og nu vil den lige pludselig ikke køre mere. Når man drejer nøglen blinker alle dioderne i batteriindikatoren bare, og der er eller ingen anden liv. hverken lys, eller bib lyde.

Sætter man laderen til, sker der heller ikke noget. Laderen viser at den er tændt, men indikere ikke at den oplader batterierne.

Drejer man nøglen mens laderen er sat til, indekere den at den oplader batterierne, og  scooteren giver 3 x 2 hurtige bib, og derefter 2x1 længere bib, men man kan stadig ikke få den til at køre.

Har haft en Load-tester, på begge batterier, og de fejler tilsyneladende ikke noget...

Er den nogen der har et fornuftigt bud på hvad der kan være galt... Har prøvet at søge på nettet, man kan ikke finde nogen forklaring/fortolkning af bib-koden...

God weekend her fra...  
Jeg står og prøver at få liv i min nabo's el... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jamen det er da rigtigt chr.

Men hvorfor sørger den hjælpende mand så ikke direkte hos Thansen, de må da vide det

Skrevet af Håndværkeren på 24 jun 2014 23:50

Jamen det er da rigtigt chr.

Men hvorfor sørger den hjælpende mand så ikke direkte hos Thansen, de må da vide det

Ja, selvfølgelig har Chr. Og når du nu ikke har noget at deltage med, hvorfor undlader du så ikke bare at deltage, det er jo det du anbefaler andre.




fase
Skrevet af S. fabrin på 25 jun 2014 06:16

Ja, selvfølgelig har Chr. Og når du nu ikke har noget at deltage med, hvorfor undlader du så ikke bare at deltage, det er jo det du anbefaler andre.







Og du snakker  hvad med at feje for egen dør  Fabrin



Uha, nu er det jo 8 år siden vi havde dette emne oppe sidst.... Prøv med en ny tråd, hvor du fortæller om dit problem. Så kan det være der er en, der har en løsning.

Chr.



Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg gider ikke høre på alle de åndsvage kommentar troede denne tråd var til at hjælpe folk og ikke gøre grin med dem
Hvad mener du med åndsvage kommentarer? Du har ikke gjort dig ulejligheden at beskrive det mindste om fejlen, hvordan havde du så tænkt dig at få hjælp.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis