Pris for murerarbejde

Hej LDS’ere


Jeg står og skal have lavet noget murerarbejde på mit badeværelse af en bekendt af familien (højt anbefalet) og vi skal blive enige om en pris for jobbet. Jeg ville derfor sætte pris på hvis i kunne fortælle mig hvad nedenstående job ca. skal koste, så jeg har et udgangspunkt.


Badeværelse 3,15 x 3,20 m

Brusekabine 1,10 x 1,50 x 2 m (2 sider)

Flisekant hele vejen rundt i 5 cm højde (minus brusekabine selvfølgelig)

Flise på gulv 60 x 60 cm travertin

Flise i brusekabine 30 x 60 cm travertin

Flisekant 5 x 60 cm travertin

Jobbet: slidlag m/korrekt fald, vådrumssikring, lægning/opsætning af fliser samt fugning

På forhånd tak


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af nenne på 20 jun 2014 07:12

Hej LDS’ere



Jeg står og skal have lavet noget murerarbejde på mit badeværelse af en bekendt af familien (højt anbefalet) og vi skal blive enige om en pris for jobbet. Jeg ville derfor sætte pris på hvis i kunne fortælle mig hvad nedenstående job ca. skal koste, så jeg har et udgangspunkt.



Badeværelse 3,15 x 3,20 m

Brusekabine 1,10 x 1,50 x 2 m (2 sider)

Flisekant hele vejen rundt i 5 cm højde (minus brusekabine selvfølgelig)

Flise på gulv 60 x 60 cm travertin

Flise i brusekabine 30 x 60 cm travertin

Flisekant 5 x 60 cm travertin

Jobbet: slidlag m/korrekt fald, vådrumssikring, lægning/opsætning af fliser samt fugning



På forhånd tak




Med heller uden materialer?

Med heller uden, kvittering for arbejdet?

Vores murer er lige blevet færdig med vores nye badeværelse på 6m2

Han lavede følgende:

Vådrumssikring af gulv og vægge i brusehjørne (90x90 i hjørne)

Lægning af 30x30cm granit fliser på gulv, med fald mod Unidrain i bruser

Opsætning af 30x30cm granit fliser på de to vægge i brusehjørne (Dvs. 2x 90x180cm vægge)

Opsætning af fllisekant på 5 cm hele vejen rundt (undtaget i brusehjørne)

Fugning i mellem alle fliser og silikonefuge i mellem vægge og gulv, samt i hjørnet i brusehjørnet.


Skæring af granitfliser tog noget længere tid, end skæring af alm. Fliser, da en traditionel fliseskærer/knækker ikke kunne benyttes, men i stedet skulle skæres i en vådskæremaskine.

Han brugte ca. 25 timer på opgaven, fordelt over fire dage - der er jo en masse tørretid :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis