Renovering/rensning af en fin gl. Sofa Lisbeth'en 2 2400 19-06-2014 13:50 Jeg har fået en (måske) mere end 100 årig sofa forærede. Den vil jeg så gerne renovere og evt. vide noget om. Prøver at loade et billede op - hilsen Lisbeth Kommer 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
malermartin 286 5500 19-06-2014 17:39 Hej Lisbeth Jamen hvad vil du gerne have gjort ved den? Træet ser umiddelbart fint ud, mon ikke en gang grundrengøring blandet 1:20 med vand kan gøre meget ved det, eller vil du gerne have det lakeret om? Og betrækket kan du evt. rense med et produkt som det her: http://dk.hagertycare.dk/floor-care/floor-care/foam-shampoo-(aerosol)/ Det har jeg selv, med succes, tidligere brugt på sarte overflader. Mvh Martin www.malermester-hansen.dk
malermartin 286 5500 19-06-2014 17:39 Hej Lisbeth Jamen hvad vil du gerne have gjort ved den? Træet ser umiddelbart fint ud, mon ikke en gang grundrengøring blandet 1:20 med vand kan gøre meget ved det, eller vil du gerne have det lakeret om? Og betrækket kan du evt. rense med et produkt som det her: http://dk.hagertycare.dk/floor-care/floor-care/foam-shampoo-(aerosol)/ Det har jeg selv, med succes, tidligere brugt på sarte overflader. Mvh Martin www.malermester-hansen.dk
Lisbeth'en Trådstarter 2 2400 19-06-2014 18:34 Kære Martin. Tak for svar. Grinden til min usikkerhed er, at det er ædeltræ, og hvad jeg har kunne læse mig til, skulle man være forsigtig. Men jeg prøver din opskrift )) Betrækket - bliver gjort helt om ) Hilsner fra Lisbeth Kommer
malermartin 286 5500 19-06-2014 18:44 Du ødelægger ihvertfald ingenting med grundrengøringen, så det kan du roligt prøve med... Det er et utroligt smukt møbel og et spændende projekt.. Held og lykke med det www.malermester-hansen.dk
Chr. 2419 5700 19-06-2014 21:56 Hej Lisbeth. Sikke en flot sofa. Hvis du tager nogle billeder undervejs kan du up-loade dem til galleriet her på sitet. Galleriet er til at "prale" med sine projekter. Chr. Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.