Reparation af pastrør i vaskemaskine

Hej,

Jeg har en vaskemaskine der har været i kambolage med et stykke metal som havde fundet vej til ydersiden af trumlen. Jeg har skilt vaskemaskinen ad og fjernet synderen, og det er alt sammen fint. Men problemet er at det der var inde i trumlen har tærret hul i plastiken ved samlingen mellem bundslangen og afløbet i bunden af "vandrummet". Det har resulteret i at den nu er utæt, jeg har fået fjernet bundslangen og den ser ikke ud til at fejle noget.

Så min næste opgave går ud på at få repereret plastikken så bundslagen kan slutte tæt på afløbet.

Er der nogen der har erfaringer med at reparere plastik af den type? Det behøver ikke være pænt - det skal bare kunne slutte tæt og gerne være til at skille af en anden gang

Jeg har vedhæftet et billede af skaden, man kan i toppen af biledet af hullet se at ringen er brudt - jeg går udfra at det er der vandet kan komme ud.

På forhånd tak 
Anders


1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Førhen brugte hvidevare reparatører, noget forfærdelig klistret sort stads, på tube, hvis der var en utæthed ved en slange.

Jeg ved ikke om det findes mere, men noget lignende ville da kunne løse problemet.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis