hvordan klodser jeg opvasker og komfur op?

Sørme da om det ikke ligner noget, der kan blive til et køkken engang

Men både opvaskeren og komfuret er uvenner med bordpladen (den ene mere end den anden ;-) ) og begge står lige så skævt som gulvet. Hvordan kan jeg klodse op og gøre lige? (og nej, justering af ben gør det desværre ikke ;-) )

mvh. tina

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du må ligge noget under det ene sæt ben - plast, masonite, eller noget andet, der ikke giver sig så meget...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har et par tykke spånplader, men det er faktisk ikke nok til at løfte opvaskeren. Skal jeg bare hælde et par stykker flere ind og se igennem fingre med, at det bliver tudegrimt? For plader på 8-10 cm i tykkelsen bliver vel en kende svære at opdrive :-) Eller er det smartere at lave en slags ramme af nogle større stykker træ?

mvh. tina
Med fare for at blive meget upopulær

Dine sokler set temmelig høje ud. Var det ikke en mulighed at skære dem, så det hele bliver lidt lavere.

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Hos mig, står både opvaskemaskine og komfur på samme sokkel, som det øvrige køkken. Jeg har
høj sokkel, for at få god arbejdshøjde i køkkenet.

Så vidt jeg husker, skar min mand og hans kammerat, en smule af soklen, de steder hvor hvidevarerne står og lagde en krydsfiner? plade på.
Annonce

Jeg ville finde et par stumper lægter, eller andet, og så lave et par vanger, der opklodses så det er lige, og skrue dem fast i gulvet, og derefter skrue spånpladen på, og så sætte et stykke sokkel på, så det dækker for opklodsning/spånplade. 

Jeg bruger ofte sådanne små plast klodser, til mellemlæg, så er det nemt at få det rettet op.

www.harald-nyborg.dk/p4510/knudsen-styreklodser

Som her, den røde er spånplade, de orange er trævanger.(som du kan klodse op, for at få det hele i vatter)

Du trækker vanger og spånplade tilbage, så du får plads til et stykke sokkel, der flugter med de andre sokler.

Je-ns, du er en sveske, tak!! :-)

mvh. tina
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis