Pudsning af hus



Der må være nogle kloge hoveder her inde der kender prisen på at få pudset facade men fiber net ?

Hvad plejer prisen at ligge på pr kvm ?

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er der nok ikke med de sparsomme oplysninger du skriver !
Skrevet af christiannielsen på 18 jun 2014 17:37

Håndværker, så skriv hvad du mangler af oplysninger!

Du kan måske fortælle hvad det vi koste ?

Ellers kan jeg ikke se nogen grund til at du blander dig



Jeg prøver faktisk at hjælpe dig lidt, så du ikke igen blot poster ubrugelige svar. Manden beder om en normal m2 pris. Hvis du mangler flere oplysninger, så fortæl ham hvad det er du mangler af oplysninger.

Hvad mangler du?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Huset er et murstens hus og det har været pudset før, det er nu sandblæst og klar til at blive pudset
Jeg kom af med 17 af de lange uden stillads og i weekenden for en bygning på 90 kvm ny bygget uden net. Vil tro det andet er mere bekosteligt.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Hej Lige end tilbage melding på pudsning af hus, de blev færdig for 14 dage siden og der blev lagt net i til den side hvor huset er mest udsat, det tage dem ca 1 1/2 måned for dem at lave, og prisen end på 67000,-
Var det så ikke Håndværker fra tråden der fik lov at lave det ?

Men ellers svinger det en del fra 300 til 1200 kr. pr m2 meter at få lavet netpuds, alt efter hvor meget der skal laves samtidig.

Selv i ordbogen kommer arbejde før succes .... :) , og i virkeligheden kommer al viden fra erfaringer .. :)

En LDS´er kan også være med på innovativ lavenergi ved brug af www.izodom.dk
Huset fik kun net i på en side og så henover vinduer da der var hår revner der, muren mente at murværket var meget sundt og det derfor ville være spild af penge at ligge net i over det hele.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis