Hjælp til ophæng med lampeskinne

Hej

Jeg skal til at hænge 3 lamper op over vores spisebord. Lampeudtaget sidder i en rosette i midten af rummet.
Jeg har prøvet at lave en tegning som viser hvordan det skal være hvis vi skal bruge en lampeskinne:

http://i.imgur.com/LmXzpSM.jpg

Mit spørgsmål går på om man kan få en pæn diskret lampeskinne hvor ledningen monteres i midten, som jeg har illustreret på billedet. Bemærk at der skal sidde en lampe i midten, så jeg kan ikke bruge et samlestykke eller lign. til at montere ledningen der.

Alternativt, hvis man kan trække ledningen inde i skinnen fra midten til den ende hvor den skal monteres kunne det også være en mulighed, men det ved jeg ikke om er muligt.

Hvis nogen har en god ide som ikke involverer lampeskinne er jeg også meget åben for forslag
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Et hundrede og otte og firs medlemmer har kigget på dit spørgsmål, og ikke en har kunnet hjælpe dig, jeg kan heller ikke hjælpe dig men syntes det er uforskammet at ingen gider hjælpe. En ting er dog 99,99 % sikkert at nu kommer der nogle og brokker sig over mit svar til dig

Og dog ! For så vidt jeg husker er sådan en lampe skinne lavet sådan at der tilsluttes i enden på den og så er der nogle fatninger der stikkes op i skinnen og får strøm fra siderne oppe i skinnen.

Tak for jeres svar. Vi endte med at hænge lamperne i hver deres ophæng og samle ledningerne ved rosetten. Det kan være vi prøver en skinne på et tidspunkt, men indtil videre fungerer det fint.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis