Skyl på Ifø sign væghængt.

Hej

Har lige monteret vores nye væghængte toilet med Ifø sign cisterne. 
Den er med pneumatiske knapper. 

Skyller sådan en kun så længe når man holder knapperne inde? 

Synes heller ikke jeg rigtig via manualen kan identificere hvad der er halv og hel skyld i cisternen. Og begge knapper ser ud til at kunne trykke den der pude lige langt ud. 
Så jeg synes heller ikke der er meget forskel på hel og halv skyl. 
Nogle der kan opklare? 


Mvh 

Søren H. Christensen
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der var en fejl på cisternen. En slange var monteret forkert fra fabrikkens side. Så var ført forkert rundt så den forhindrede skylle funktionen i at fungere korrekt. Da den blev sat på plads i tilhørende slangeholdere skyllder toilettet færdigt med et enkelt tryk.

Mvh 

Søren H. Christensen
Hej,Jeg har nu præcis same problem med skyl på vores ifö. Har du mulighed for at præcisere hvilken slange der var monteret forkert, og hvor.

På forhåd tak
Martin
Jeg forsøger lige at genoplive denne gamle tråd, da jeg oplever samme problem, men sådan set bare havde affundet mig med, at det pneumatiske skyl bare ikke er ligeså godt som et mekanisk. Jeg oplever overhovedet ingen forskel på stort eller lille skyl, ligesom jeg ofte skal trykke gentagne gange for at få skyllet ordentligt ud. Andre gange skyller det, som det skal.

Kan nogen svare på, om det generelt er sådan med pneumatisk skyl eller om der er tale om en fejl-montering?

Gammel tråd, men fandt du en løsning på problemet Boeniz? Jeg har nemlig samme problem. Nogle gange skal man trykke et par gange før den skyller altså for pumpet nok luft til, at aktiviere den. Eller andre der har et løsningsforslag hvis det ikke er meningen det skal være sådanne. 

Annonce

Har faktisk selv fået samme problem. Første gang jeg trykker sker det tit den kun skyller meget lidt og utilstrækkeligt. Andre gange uden problemer. Mistænker slangen at lække en smule ved studsen når der trykkes så trykket bliver mindre 


Mvh 

Søren H. Christensen

Mærkeligt. 

Mit toilet og trykknappen er helt nyt og har været et problem fra starten af. Hiver jeg slangen af og holder fingeren for studsen hvor slangen sidder kan jeg ikke trykke knappen ind så det må være helt fint derfra. 

Måske der er noget med afløbsventilen i cisternen. 

Jeg har lige været på et hotel hvor der også var pneumatisk udløsning af vandet og der fungerede det helt perfekt. Faktisk troede jeg det var en mekanisk udløsning af vandet da knappen var hård at trykke på jeg lettede dog låget for at tjekke og det var pneumatisk udløsning. 



 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis