benzinmåler på gelera runner 98

Jeg kørte på den med fuld tank pludselig holdte måler op med at vise taken beholdningen og gik i bund. Hvordan finder jeg fejlen her. Kan jeg måle på noget eller er der et klogt erfarent menneske der lige ved hvad problemet kan Være her, der er ikke faldet nogle ledninger af og de er ikke skadet kan det være møg eller hvad

Tak for hjælpen

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I en service bulletin står der at lyset kan kortslutte fordi ledningerne der går igennem bagskærmen slides og derfor kortslutter, udbedres ved hjælp af ny isolering, mon dette gælder din model, ikke fordi lyset ikke virker men det kunne være at ledningerne til tankmåleren er blevet gnavet i af metallet fra bagskærmen og derfor kortslutter signalet fra benzinmåleren, bare en tanke.

Start med at måle om tankmåleren får plus (samme værdi som batteriet har) Hvis dette er i orden så kan man måle modstanden i tankmåleren, der sidder tre ledninger, en stel, en plus frem og en der giver signal tilbage til benzinmåleren, det er på denne du kan måle om værdien ændrer sig. (Må indrømme at jeg ikke kan huske om man måler ohm eller volt på den, mener det er volt, fuld tank max volt og tom tank lavt volt) kan ikke huske farverne men mener sort er stel.

Håber dette gav mening

Trying is the first step toward failure...But failure is the first step toward experience
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis