tagrender fra jem og fix

Jeg skal til endelig at sætte tagrender op på mine udbygninger. Da det bare er udbygninger skal det bare være det billigste af det billigste. Og da jeg har set på plastmos beregner at en str 10 er nok har jeg set på jem og fix plast tagrender. Er der nogen der har erfaringer med dem?

Eller har i evt kendskab til andre billige tagrender i den klasse?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
tjah som regl får man hvad man betaler for så hvis du ikke har nogen som helst krav til holdbarhed eller visuelle look så gå du bare efter det billigste du kan finde, og her tror jeg ikke man går helt forkert i byen med dem fra jem og fusk
hej tagrender i plast fejler skam intet. husk af afgrate hvis du bruge en alm.sav. det er også en god ide at affedte inden limning.
selvom det er nok med en 10" kan det være en god ide at gå en størrelse op hvis der er mange træer i nærheden. det bliver også nemmere når den skal renses.
Med en 10 tommer rende burde han kunne klare både nedfaldsæbler, blade og badende rotter på én gang
Jeg har heldigvis ingen træer i nærheden og muligheden for at gå op i str er simpelthen for dyr for mig. Jeg skal bruge 120m rende, så prisen har meget at sige for mig.
ja 120m er jo en dele:-) så kunne du overveje at montere ekspansionsstykker/tud på de lange sider. hvis du kan finde penge til det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis