byggefirmaer hvor er prisen bedst

Hej Lav det selv.

Jeg skal til at renovere  mit hus og skal derfor ud og bruge en del penge på byggematrialer. 

Hvor køber i henne for at få den bedste pris??

Er det på tilbud i gør selv selv butikkerne, eller ved stark/bygma osv??


2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Når jeg har lavet større projekter, har jeg fået et tilbud fra det lokale XL, jeg har prøvet med et par alternative tilbud, de har aldrig været væsentlig billigere.

Nu får jeg sjældent alt med, når jeg har lavet en liste over de ting jeg har fået tilbud på.

Så jeg skal næsten altid have extra, her har jeg også fået en fair pris, og gratis levering, så ofte ringer jeg bare og bestiller, så skal jeg ikke bruge tid på at hente tingene.

Skal jeg endelig selv hente tingene, er det lokale XL en gammeldags tømmerhandel, hvor ekspedienten følger med ud og findel alle tingene, og hjælper med at læsse i traileren.

 

Du kan oprette en konto i Fx Silvan Stark eller en anden Byggevarekæde, der bør du som udgangspunkt få 10%.

Jeg har en prisportal for http://www.byggevarerpriser.com men i første omgang kun for VVS.
inden for de næste to måneder vil vi lancere en APP, så man kan skanne en vare fx. i Bauhaus og se prisen i andre byggevare kæder og i E-shops.

Jeg tilbyder også at tjekke dine tilbud uforpligtende, og er der umiddelbart noget at komme efter,  laver vi en aftale og jeg graver endnu dybere, honorar for tidsforbruget er en andel af besparelsen.

Jeg har i dag afsluttet en byggesag, hvor jeg hjalp kunden til at spare 55.000 kr på køb af badeværelses inventar, armaturer og fliser. Udgangsprisen var 213.000 kr de gav 20% og nu var prisen 171.000 kr jeg fik det ned på 116.000 kr.
Der er store penge at spare på byggematerialer, især på VVS.

Andre byggevarer burde kunne komme ca 20 - 35% ned, og hvis de ikke vil i Danmark, så prøv E-bay, eller Amazon.de
Arkitekt og tømrer Povl Petersen   Dir. byggevarepriser

povlp
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis