Waterblocker fejler ?

Hej allesammen,

Jeg har en vaskemaskine hvorpå der er monteret en Waterblocker mellem slangen fra vaskemaskinen og ballofixen som er påmonteret under vasken. Men når jeg starter vaskemaskinen tager den ikke vand ind. Tog waterblockeren af og så at den røde ventil i midten var trykket ud. Når jeg trykker den ind, og monterer den igen, og starter vaskemaskinen virker den fint. har lagt mærke til at inde ved den røde ventil er der vidst mulighed for at stille på noget. der står ihvertfald tal fra 1 til 10. Pt. står den på 3 ser det ud til. Men hvad indstillingen gør ved jeg ikke, og tør ikke bare lige og stille på den...

Er der nogle som kan fortælle hvad og hvor en evt. fejl ligger? Maskinen fungerer fint uden waterblocken så går ud fra det er den.




Denne side sætter man på vaskemaskinens vandslange:


Denne ende sidder på vandrøret og "peger" mod vaskemaskinens vandslange:
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
de tal du kan se inden i er et symbol på hvor meget vand der kan løbe igennem inden den slår fra.Hvis den kun står på 3 så kan du roligt skrue den op på 7-8 stykker uden der sker noget ved det

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Det er noget med at hver interval giver en hvis liter vand (kan ikke huske hvor meget ) også ganger man bare op med det tal man stiller den på.Det plejer bare at passe når man stiller den på en 7-8 stykker

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Aha, okay...

Super, jeg prøver og pille lidt ved det! Tak for hjælpen!

... Efter og ha kigget lidt... Står den på 8. Så det kan ikke være der problemet er ? nu har jeg drejet den nogle omgange både den ene og den anden vej.. Men det ser ikke ud til og ha hjulpet...?
nu er det vel ikke sådan at du har hævert på dit afløb så vaskemaskinen tager mere vand ind den endelig skal.Hvis afløbet er ok så må waterblocken være defekt på en eller anden måde

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis