Der må være en masse som kender Banner bedre end mig - men når der nu er gået en måned - så vover jeg pelsen og siger min mening.
Banner er et godt kendt navn - og sandsynligvis en rigtig gedigen båd.
Eftersom vores egen familie altid har sejlet i mindre både på tur - Kragejolle 7 m- Wayfarer (15fod) - 18 fod Kegnæs - 5,7 m Motorbåd, så vil jeg til en hver tid påstå at en Banner 33 må være ren luxus, hvad angår plads.
Der er vel både lokum og gelænder ;-)
Lave Priser - Tja - hele bådmarkedet er gevaldigt påvirket af, at der har været økonomisk krise (og det var hvis enkelte ikke har bemærket det - så ikke længere siden, end 2008) så der er mange der har lagt de mere dyre interesser på hylden - og desuden så er der en generation af ældre sejlere, som er ved at slutte med at sejle, fordi, de bliver for gamle.
Samtidig, så er der jo ikke ret mange unge, som har tålmodighed, til bare at sejle 5-8 knob en smuk dag.
Det ses også af, at der er en del tomme pladser i havnene + flere og flere motorbåde.
Derfor er prisen meget lav på sejlbåde - og for den sags skyld på alle både.
Få en sagkyndig med, tjek for osmose - køb den mest velholdte, hvis du ikke er Gør-det-selv-MK - og så afsted på vandet.
Det kan ikke gå stærkt nok.
pøj pøj - A.