Ikea køkken

Hej
Hvad er jeres erfaring med ikea køkkener? Gode eller dårlige.

Nick
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har virkelig gode erfaringer med Ikea. Kvaliteten af skuffer, hængsler mv. er helt i top. Efter jeg flyttede i hus med HTH-køkken (væk fra min lejlighed med Ikea køkken), skiftede jeg alle skuffer til Ikeas og satte HTH-fronterne på, så det stadig matchede resten af køkkenet. Kvaliteten var simpelthen markant bedre!

Udover god kvalitet har Ikea meget praktisk ekstra-tilbehør der passer ind, f.eks. skuffeindsatser, opbevaringsting mv., som kan købes for fornuftige penge.

Hvis man ellers kan finde fronter/design, som man synes er pænt hos Ikea, så ville jeg til hver en tid vælge dem.

Mvh. AllanE
Har haft mit i 5 år og det holder perfekt

www.malermester-hansen.dk
Jeg har lige sat en Ikea køkken op i mit hus.

Mit køkken er den deres udgået model. Nemlig, faktum lindingö.
Men fik den billig så kan godt leve med at det er gammel model.

Men synes det hele virker som solid kram. jeg er bestemt ikke skuffet, der er ikke noget hvor jeg tænker, det her er sku lidt for billig lavet.
Skrevet af Kent A på 28 maj 2014 21:41
Jeg har lige sat en Ikea køkken op i mit hus.

Mit køkken er den deres udgået model. Nemlig, faktum lindingö.
Men fik den billig så kan godt leve med at det er gammel model.

Men synes det hele virker som solid kram. jeg er bestemt ikke skuffet, der er ikke noget hvor jeg tænker, det her er sku lidt for billig lavet.

Snakker man bare med dem i køkkenafdelingen, og hører om de har nogle gode tilbud på udgåede modeller?
Jeg står nemlig overfor at skulle købe et lille køkken, som gerne må være så billigt som muligt, og jeg kan se at den model du omtaler vil falde i god jord hos kæresten.
Annonce
har også et faktum lindingö køkken, det fungere helt fint lavede det for 2 år siden så har ingen erfaring med holdbarheden, men det virker som fin kvalitet..

du kan ikke købe faktum lindingö mere, de har skiftet grundstørrelsen ud på deres køkkener, så de nu går længere ned til jorden, nu kun 8 cm fodpanel mod de 16 cm fodpanel der var før, bortset fra det er køkkenerne vist de samme, og faktum lindingö er måske udgået, men der findes så et nyt, med samme design og farve, bare med et andet navn.
Jeg har sat adskillige IKEA køkkener, skabe...etc. op, primært i offentlige institutioner hvor slitagen er stor.
Oprindelig blev de valgt fordi man fik meget for pengene (stramme budgetter), men de har bestemt ikke skuffet.

Du kan evt. prøve at lege lidt med indretningen HER (Tegn dit køkken i 3D)

Når du er tilfreds, kan du udskrive/gemme projektet/indkøbslisten.
Det er et rigtig godt udgangspunkt, når du snakker med køkkenekspedienten i IKEA.


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis