erfaring med Iphone og Navfree navigation søges

Jeg vil høre om der er nogen der har prøvet Navfree i udlandet? Vi står og skal til usa om kort tid og har tænkt mig at benytte mig af Navfree for Californien som kan downloades gratis, men er i tvivl om det vil fungere efter hensigten. Jeg regner med at bruge min Ipad til det.
Er der ngen der har prøvet det i udlandet på den gratis version og har nogle erfaringer med om det fungerer?
Det kræver vel ikke noget forbindelse til netværk andet end Gpsen som skal være tændt på telefonen eller ipaden?
På forhånd tak
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer an på om nav free downloader hele kortet eller om den kun henter de nødvendige bidder når den skal bruge det. Hvis den kun henter lidt af gangen som de fleste mobil baserede gør, så koster det data. Skal i der over i en lejet bil? Jeg mener næsten gps er standard udstyr i bilerne hvis i lejer.


 

som jeg kan forstå downloader man hele kortet til sin mobil. Virker som om man bare skal have en gps. Kan selvfølgelig prøve at slå alt fra på min mobil og se om den stadig virker her i DK. GPS er desværre ekstra udstyr i alle lejede biler i USA med mindre du vælger luxus. Det er dyrere at leje en gps fremfor at købe en i USA
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis