Ny vaskemaskine tager ikke vand ind

Hej kloge mennesker...

Jeg har for 1 måned siden købt en Indisit vaskemaskine. Vaskemaskinen skulle have en seperat koldhane, så det blev lavet og maskinen sat op af en VVS-mand.

I 2 uger var der ingen problemer, men pludselig siger den "H2O fejl" og vil ikke starte.

Vandtrykket I ejendommen er måske ikke det bedste men det er ihvertfald ikke blevet dårligere ift da vi fik den og jeg ville da umiddelbart mene at det skulle være en sart maskine hvis den absolut skulle have højere tryk...

Jeg vil selfølgelig gerne spare de penge det oster og få en VVS mand ud igen og spørger om der er nogen der har et par tricks I ærmet eller gode råd.

På forhånd tak!

Mik

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er sikkert kommet skidt i filteret på vandslangen ifbm. At du har fået lavet en kold hane. Prøv at skrue vandslangen af hanen og kig.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Tak, det vil jeg prøve. Det lyder bare ikke så sandsynligt da vaskemaskine blev installeret samtidig med hanen blev lavet og maskinen jo virkede fint I et par uger...
Jo for hvis de har være henne og rode med rørene, og skære nogen over for at sætte en hane på, kan det godt få gammel rust mm. til at løsne sig, især hvis det er gamle jernrør. Tjek nu engang, det tager 2 sec lige at skrue af og kigge. Gør det gerne i begge ender af vandslangen.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis