Vha versus

Hej jeg har en Vga Versus som jeg ikke kan starte på el starteren, starter virker og startrælæ er skiftet
Jeg har prøvetmange ting ,stoplys virker heller ikke de,t kan undre mig hvis begge stoplyskontakter er
Defekt er der nogle. Der har nogle gode råd,på forhånd Tak
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Følg kablerne fra lygte/starter og "frem". Tjek især lednings-samlingerne da de har det med at irre eller på mystisk vis blive hevet fra hverandre. Et multimeter og en prøvelampe er nærmest uundværlige når ...... og et ledningsdiagram er rart at have hvis man kan læse et sådanne. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Lief
Tak for svaret, jeg har lige konstateret at stoplyskontakterne er defekte,jeg tro at det er defekt alarm som har forsaget det.
Skrevet af Johtan på 25 maj 2014 14:32
Hej Lief
Tak for svaret, jeg har lige konstateret at stoplyskontakterne er defekte,jeg tro at det er defekt alarm som har forsaget det.
Øh,  hvordan skulle en defekt alarm være skyld i to defekte stoplyskontakter ???  

Hvis du ikke har et ledningsdiagram eller andet på skrift over modellen, fandt jeg den på  scotergrisen's side Link til ScoterGrisen.  Den står benævnt under sit Kinesiske navn.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis